ماه رمضان فرصتی برای خودسازی، اتصال به امر الهی و باور کردن وعده‌های الهی است

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ماه رمضان فرصتی برای خودسازی، اتصال به امر الهی و باور کردن وعده‌های الهی است و باید از این ماه مبارک برای تحقق اهداف دینی و الهی بهره برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام محمدتقی سیفایی مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در همایش طلایه‌داران تبلیغ که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: روحانیون و مبلغین در صحنه تقویت دینداری جامعه زحمات زیادی می‌کشند که جای تقدیر و تحسین دارد.

 

وی با بیان اینکه حرکت انبیا در طول تاریخ ابعاد مختلفی داشته است، افزود: از مهمترین ابعاد حرکت انبیا که در جای جای قرآن به آن پرداخته شده باورمند کردن مردم به وعده‌های الهی است.

 

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: همه انبیا تمام تلاش خود را کردند که باور به وعده‌های خداوند را در مردم ایجاد کنند.

 

حجت‌الاسلام سیفایی تصریح کرد: تا زمانیکه باور وجود نداشته باشد تاثیرگذاری اجتماعی نیز ایجاد نمی‌شود و بندگی واقعی در جامعه به وجود نمی‌آید.

 

وی اضافه کرد: ماه رمضان فرصتی برای خودسازی، اتصال به امر الهی و باور کردن وعده‌های الهی است و باید از این ماه مبارک برای تحقق اهداف دینی و الهی بهره برد.

 

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: روحانیون و مبلغین باید باور به خدا را در جامعه تقویت کنند و دین اسلام را آنگونه که خواست خدا و رسول خداست گسترش دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه علمای دینی توطئه‌های منافقان را به‌ خوبی برای مردم روشن کنند، خاطرنشان کرد: در آیه 22 سوره احزاب اشاره آمده است که وعده‌های خداوند دروغ نیست اما دشمنان دنبال این است که آن را وارونه جلوه بدهد، از این رو نیاز است باور مردم را نسبت به فرموده حق‌تعالی تقویت کنیم.

 

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی جنایت روز گذشته در حرم مطهر رضوی را محکوم کرد و یادآور شد: دشمنان نظام دنبال این هستند که همه مسلمانان شیعه و سنی را به جان هم‌ بندازند که باید در مقابل آنان بایستیم چرا که دشمنان وقتی فهمیده‌اند که این ملت برای همه الگو است درصدد هستند مردم را به جان هم بیندازند و ایجاد تفرقه کنند.

کد خبر 1163224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha