نگاه ویژه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به معرفی ظرفیت های گردشگری استان

فرهادی گفت: فارس دارای ظرفیت های عدیده در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به معرفی ظرفیت های گردشگری استان نگاه ویژه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (چهارشنبه 17 فروردین) در دیدار با سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: اقدامات میراث فرهنگی فارس برای خدمات رسانی به انبوه مسافران نوروزی امسال قابل تقدیر است و کمک به توسعه گردشگری از اولویت های شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس افزود: فارس دارای ظرفیت های عدیده در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به معرفی ظرفیت های گردشگری استان نگاه ویژه دارد.

وی اضافه کرد: توسعه همکاری های معاونت های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یک ضرورت است و اختصاص اعتبار و یارانه به تولیدکنندگان حوزه صنایع دستی برای حضور در نمایشگاه ها موجب حضور صنعتگران برتر ملی و استانی در نمایشگاه ها شده و به حفظ و احیای این صنعت ملی نیز کمک می کند.

فرهادی تصریح کرد: فرصت سازی برای حوزه های فعال تولیدی و صنعتی و گردشگری و میراث فرهنگی با رویکرد ملی و اولویت استانی از اهداف اساسی نمایشگاه های بین المللی فارس است و موجب توسعه دیپلماسی اقتصادی خواهد شد و معرفی ظرفیت های گردشگری فارس در نمایشگاه ها به سایر کشورهای شرکت کننده موجب رونق گردشگری و خدمات وابسته آن خواهد شد.

وی گفت: حضور کارشناسان گردشگری و میراث فرهنگی در نمایشگاه های مرتبط با این حوزه با تولید محتوای فاخر و پخش آن در ایام برپایی نمایشگاه آثار گردشگری و ظرفیت های استان اقدام موثری در این زمینه خواهد بود.

کد خبر 1163312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha