لزوم پرداختن به «جهاد تبیین»/از چهره سیاه لیبرال غربی پرده برداری کنید

آیت الله عبادی با بیان اینکه واژه ها خطرناک ترین سلاح در جنگ های امروز جهان است، گفت: با پرداختن به «جهاد تبیین» امنیت فرهنگی به وجود بیاورید و از چهره زشت لیبرال غربی ها پرده برداری کنید تا مردم با شناسنامه سیاه آنان آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (۱۷ فروردین) در نشست با ائمه جمعه خراسان جنوبی اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که در چه شرایطی در جهان قرار داریم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به جنگ فرهنگی گفت: امروز به تعبیر مقام معظم رهبری در یک پیچ تاریخی قرار داریم و بعد از دو جنگ جهانی، غربی ها فرصت پیدا کردند و انواع سازمان های ملل و حقوق بشر برای شکار انسان ها و سلطه بر جهان ایجاد کردند.

 

وی بیان کرد: غربی ها با عوض کردن مفاهیم و تبلیغات بسیار فنی به اسم تمدن برای خود جا باز کرده اند و تمام این بدبختی های بشر مربوط به سیستم غربی ها است که با یک بیداری به رهبری امام راحل همراه شد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه قدرت ها جا به جا می شوند، افزود: در این قرن و قرن های آینده دین حاکم خواهد بود و جهان با فکر و فرهنگ و تجدیدنظر در حال جا به جا شدن است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: آسیب وجود دارد اما گذر زمان به نفع ما است و به همین دلیل مقام معظم رهبری در این مقطع پرداختن به جهاد تبیین را اوجب واجبات قرار داده اند.

 

وی در ادامه گفت: امروز جوانان اروپایی در حال بیدارشدن هستند و از سوی این شرایط سخت و از سویی بسیار امیدوار کننده است.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: اگر در مسئله تبیین با قدرت پیش برویم می توانیم امنیت فرهنگی ایجاد کنیم و در جهاد تبیین از چهره زشت لیبرال غربی پرده برداری کنید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سابقه غربی ها در جنگ ها و جنایت های مختلف را بیان کنید، افزود: غربی ها به اسم تمدن، ترس و وحشت و گرسنگی به وجود آوردند و اسناد و مدارک بسیاری وجود دارد و باید در این قضیه کار سازمانی انجام شود.

 

وی با تاکید بر اینکه واژه ها خطرناک ترین سلاح در جنگ های امروز جهان است، عنوان داشت: مجاهدین، آزادی و غیره از جمله این واژه ها است که باید روی آن کار و معنای آن ها برای جوانان تبیین شود چرا که از آن علیه ما حداکثر استفاده را می کنند.

 

آیت الله عبادی به بحث قانون مداری اشاره کرد و گفت: غربی ها قانون ندارند و فقط سلطه دارند و آنچه حاکم است سلیقه سرمایه دارانشان است و هر جا ورود پیدا می کنند قانون را از بین می برند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: روی مسئله قداست قانون باید پرداخته شود و باید بتوانیم این مطلب مهم را در قالب منطقی بیان کنیم و نجات جامعه بشری نیازمند به قانون است.

 

وی بیان کرد: اگر قانون رعایت نشود کشور دچار ناامنی می شود و امنیت بر اساس قانون تامین شده است و واحدهای قانونی بسیار پیوسته به هم کار می کنند و ما از آن ها بهره مند هستیم.

 

آیت الله عبادی با تأکید بر لزوم پرداختن به جهاد تبیین گفت: دستاوردها و فعالیت های انقلاب اسلامی را بیان کنید و تا مخاطبان با شناسنامه موفق جمهوری اسلامی و شناسنامه سیاه دشمن آشنا شود و جمهوری اسلامی حرف برای گفتن دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان عنوان داشت: امیدواریم امیدها جوانه بزند و قرن جدید قرن دیانت است و مردم را باید از جهت فرهنگی برای دیانت آماده کنیم و اهمیت کار علما فوق العاده است.

کد خبر 1163316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha