اصحاب رسانه در جهت ارتقا سواد رسانه ای تلاش کنند

مهرزاد با بیان اینکه دنیای جدید و عصری که در آن زندگی می‌کنیم، عصر امپراتوری رسانه‌هاست، گفت: انتظار ما از اصحاب رسانه این است که در جهت ارتقا دانش و سواد رسانه ای تلاش کنند و در موج سواری دیگران، سوار بر موج آنها نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « محمد مهرزاد » در نشست خبری با اصحاب رسانه که با موضوع جهاد تبیین و مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن امروز ( چهارشنبه، ۱۷ فروردین ) در سالن اجتماعات سپاه این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و سلامت، گفت: عزت، اقتدار و امنیت امروز  به برکت خون شهیدان است.

 

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با اشاره به انحراف در دین و باورها و اعتقاداتی که ۱۴۰۰ سال از آن می گذرد، تصریح کرد:  امروز ما  افتخار می کنیم که از پدران و مادران ما مذهب شیعه بر ما وارد شد و انحراف در دین موجب شد که عدالت علوی و ائمه در جامعه جاری نشود ما  منتظر منجی هستیم و این انقلاب ما که ۴۳ سال از عمر با برکت آن می گذرد و بایستی تحویل صاحب اصلی آن امام زمان ( عج) شود.

 

مهرزاد با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند همین مردم بودند که انقلاب کردند  از انقلاب دفاع کردند و پای همه مشکلات هستند، خاطرنشان کرد: ما خادم مردم هستیم و از امام راحل و رهبر معظم یاد گرفتیم و امتداد راه شهدا هم منوط به این است اگر مسئولی غافل از مردم باشد خود به خود از مردم فاصله خواهد گرفت.

 


وی با اشاره به سیاست ها و رویه ها در فضای مجازی افزود: هدف  مجموعه سپاه حمایت از اصحاب رسانه است و رسالت خبرنگاران  بایستی دفاع از مردم،  بیان واقعیت ها و امانت دار مردم باشند و  ۲۳ دستگاه متولی کار فرهنگی است و باید همه متولیان پاسخگو باشند و پیوست هر کار منشورش کار فرهنگی است .

 

فرمانده  سپاه ناحیه لنگرود ادامه داد: برگزاری چنین جلساتی تداوم و با اصحاب رسانه تعامل خواهیم داشت و این ظرفیت در مجموعه سپاه وجود دارد که مسائل و مشکلات اصحاب رسانه احصا و در جهت رفع آنها اقدام کند.

 


مهرزاد با بیان اینکه دنیای جدید و عصری که در آن زندگی می‌کنیم، عصر امپراتوری رسانه‌هاست، اظهار کرد: ما هرروز با اتصال به اینترنت در معرض هزاران خبر و محتوا قرار می‌گیریم و  سواد رسانه‌ای مهارتی قابل ارتقا است که به ما درک درستی از نحوه دریافت صحیح اخبار، اطلاعات و محتواهای تولید شده را می‌بخشد و انتظار ما از اصحاب رسانه این است که در جهت ارتقا  دانش و سواد رسانه ای تلاش کنند و در موج سواری دیگران، سوار بر موج آنها نشوند.

 


وی در پایان گفت: جهاد تبیین یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده است.

 

کد خبر 1163321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha