برگزاری رزمایش خدمت رسانی و محرومیت‌ زدایی در فارس به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی

قزل سفلی گفت: رزمایش خدمت رسانی و محرومیت‌ زدایی در اردیبهشت امسال به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی برگزار خواهد شد و بیش از ۶۴۰ گروه جهادی در ۳۴۵ منطقه و نقطه محروم استان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل سفلی»، امروز (چهارشنبه 17 فروردین) در جلسه قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی که با حضور استاندار فارس برگزار شد، گفت: چهار هزار و 437 گروه جهادی در استان فارس از طریق سامانه «اطلس» ثبت شده اند که در عرصه عمرانی، علمی، آموزشی، تربیتی، فرهنگی و اجتماعی،  بهداشت و درمان، اشتغال زایی، مقابله با حوادث و بحران ها، کشاورزی، منابع طبیعی، دامپزشکی و ... فعالیت دارند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس ادامه داد: بسیاری از گروه های جهادی فارس در حوزه خاصی به صورت تخصصی فعالیت دارند و  امور عمرانی و ساخت ساز مسکن برای محرومان یکی از این حوزه های تخصصی است.

وی اعلام کرد: رزمایش خدمت رسانی و محرومیت‌ زدایی در اردیبهشت امسال به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی برگزار خواهد شد و بیش از ۶۴۰ گروه جهادی با بیش از ۱۰ هزار نفر در این رزمایش شرکت خواهند کرد و در ۳۴۵ منطقه و نقطه محروم استان  به مدت ۱۰ روز فعالیت خواهند کرد.

 قزل سفلی ادامه داد: سال گذشته شاهد انجام یک هزار و 312 طرح در قالب ۳۴۵ مورد ساخت و ۳۲۷ پروژه تکمیلی و ۶۴۰ مورد مرمت و بهسازی توسط گروه های جهادی استان بودیم و لازم است تا از گروه های جهادی عمرانی فارس حمایت لازم شود.

 

کد خبر 1163366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha