کوتاهی مدیران مصداق ترک فعل و مشمول مجازات است/کمبود نیروی انسانی

حجت الاسلام جعفری گفت: کوتاهی مدیران در انجام به موقع وظایف خود مصداق ترک فعل و مشمول مجازات است که با متخلفین برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «اسدالله جعفری« در بازدید سرزده از یکی از مجتمع های دادسرای عمومی و انقلاب شهر اصفهان با مردم و مراجعین گفت‌وگو کرد و اظهار داشت: در برخی از پرونده های قضایی کم کاری نهادهای اداری دیده می شود که عدم اقدام به موقع آنان سبب بروز مشکل شده است.

 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به نمونه مصداقی چنین پرونده‌هایی افزود: مالک پس از احداث مکان اخطار عدم صلاحیت ساختمان‌سازی از دستگاه‌های مربوطه گرفته که اینگونه دچار خسارت شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم نباید تخلف کنند، تصریح کرد: نهادهای متولی نیز باید وظیفه خود را در انجام استعلام ها و رسیدگی به نیازهای مردم به موقع عمل کنند.

 

حجت الاسلام جعفری با انتقاد از کم کاری برخی از دستگاه های اداری خاطرنشان کرد: کوتاهی مدیران در انجام به موقع وظایف خود مصداق ترک فعل و مشمول مجازات است که با متخلفین برخورد خواهد شد.

 

 

کمبود نیروی انسانی در دادگاه  

وی در ادامه دیدار خود با کارکنان و قضات این واحد قضایی خاطرنشان کرد: کمبود مکان و نیروی انسانی از چالش های مهم دادگستری استان اصفهان است.

 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: این نیازها با رئیس دستگاه قضا در میان گذاشته شده تا برای آن برنامه ریزی و کمبود نیروی انسانی با جذب نیروی جدید رفع شود.

 

وی اضافه کرد: برای کمبود محیط کار تکمیل مجتمع قضایی شماره 2 واقع در بزرگراه شهید کشوری اصفهان مطرح شده که با دستور رئیس قوه قضاییه در سفر به اصفهان مورد تاکید قرار گرفت.

کد خبر 1163385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha