سرویس مدارس فومن از ایمنی کامل برخوردارند

بیتا گفت: اولیای دانش آموزان از ایمن بودن خودروهای سرویس مدرسه و صلاحیت رانندگان سرویس نگرانی نداشته باشند.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: همه تمهیدات لازم برای آمد و شد دانش‌آموزان جهت استفاده از سرویس مدرسه اندیشده شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن با بیان اینکه نرخ سرویس مدارس توسط شورای شهرمصوب شده است افزود: فرم‌های قرارداد و پیمانکار سرویس مدارس از سوی شهرداری شهر فومن پس از معرفی به مدارس جهت اخذ قرارداد شرکت پیمانکاری برای فعالیت و همکاری با مدارس اعلام شده است.

 

وی با اشاره به استفاده دانش‌آموزان از سرویس مدارس گفت: اولیای دانش‌آموزان در صورت تقاضای استفاده از سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی برای فرزندان خود می‌توانند به مدیران مدارس مراجعه کنند.

 

بیتا به تایید صلاحیت رانندگان سرویس حمل و نقل دانش آموزی اشاره و تصریح کرد: صلاحیت رانندگان سرویس حمل و نقل دانش آموزی مورد بررسی قرار می گیرد و همچنین بر اساس برنامه های ابلاغی کارگروه ماده 18، شرکت پیمانکاری و رانندگان با نظارت دستگاه های شهرداری، نیروی اتنظامی و پلیس راهرو فعالیت می کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: اولیای دانش آموزان از ایمن بودن خودروهای سرویس مدرسه و صلاحیت رانندگان سرویس نگرانی نداشته باشند.

 

کد خبر 1163388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha