مشکلات قضایی و حقوقی مردم در مسجد امام علی(ع) آزادگان زنجان رسیدگی شد

با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان، دادستان مرکز استان و معاونین در مسجد امام علی(ع) آزادگان زنجان به مشکلات قضایی و حقوقی مردم رسیدگی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه حضور از پیش اعلام نشده در مساجد  شهرستان  زنجان با حضور در محله آزادگان ، مسجد امام علی پای درد دل و صحبت‌های مردم و نمازگزاران نشست.

 

وی در ابتدای این دیدار در جمع نماز گزاران مسجد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت :دیدار مردمی مسئولان قضایی استان در سنوات گذشته قبل از کرونا با عنوان طرح هرمسجد یک حقوقدان برگزار می‌شد که دوسالی است به لحاظ وضعیت کرونایی انجام نمی شد و خدا را شکر مجددا با بهبود وضعیت استان  این توفیق حاصل شد.

 

رییس شورای قضایی استان با بیان اینکه فلسفه حضور از پیش اعلام نشده مسئولان قضایی استان در مساجد صرفا برای شنیدن صحبت‌ها، مشکلات مردم و دیدار صمیمی با نمازگزاران مناطق زنجان است که امروز در این مکان مقدس حضور پیدا کردیم .

 

این مقام عالی قضایی اظهار کرد: در این دیدارها پس از شنیدن مشکلات مردم چه مشکلات قضایی و حقوقی در صورت وجود دیگر مشکلات از مسئولان امر پیگیری و در صورت نیاز به دستور قضایی ،دستورات لازم صادر می شود.

کد خبر 1163428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha