برگزاری پویش «ضیافت مهربانی» توسط بهزیستی فارس در ماه مبارک رمضان

هوشیار گفت: پویش «ضیافت مهربانی» در بهزیستی فارس با هدف تامین نیازمندی های جامعه هدف بهزیستی فارس در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هوشیار»، امروز (پنج شنبه 18 فروردین) از اجرای پویش «ضیافت مهربانی» در بهزیستی فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: پویش «ضیافت مهربانی» در بهزیستی فارس با هدف تامین نیازمندی های جامعه هدف بهزیستی فارس در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

سرپرست بهزیستی فارس افزود: این پویش که از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده تا عید سعید فطر ادامه خواهد یافت و خیران می توانند در این امر خیر مشارکت موثر داشته باشند.

وی اضافه کرد: شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۰۱۸۹۵۶  و شماره شبا ir۸۷۰۱۰۰۰۰۴۱۵۸۰۳۴۵۴۱۶۲۲۰۹۹ برای کمک مردم نیک اندیش و خیر در این طرح در نظر گرفته شده است.

هوشیار تاکید کرد: از ظرفیت تمام موسسات و مراکز تحت پوشش بهزیستی فارس در این طرح استفاده می شود و نیکوکاران کمک نقدی خود را با هدف کمک به نیازمندان، زنان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت، کودکان بد سرپرست و بی سرپرست و افراد در معرض آسیب از طریق شماره کارت مجازی و شماره شبا واریز کنند.

وی اعلام کرد: نیکوکاران برای تحویل کمک های غیرنقدی نیز می توانند به ادارات بهزیستی شهرستان های سراسر استان و موسسات خیریه تحت نظارت اداره کل بهزیستی فارس مراجعه کنند.

کد خبر 1163504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha