رویداد بین‌المللی ساری ۲۰۲۲دروازه گردشگری توسعه مازندران/در مسیر قانون گرایی و فسادستیزی با احدی تعارف ندارم

نوبخت معنویت، عقلانیت، عدالت،رفاه، رضایت،قانونگرایی،برادری، تکریم ارباب رجوع ۹ کلید واژه مهم برای کرامت شهر دانست و گفت: در مسیر قانون گرایی و فسادستیزی با احدی تعارف ندارم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،  «محمدعلی نوبخت» امروز(۱۸فروردین) در جلسه شورای اداری شهرستان ساری به شعار ابلاغی مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: همه کارها و برنامه ها در مجموعه شهری بر محور شعار سال مبنی بر توسعه، دانش بنیان و اشتغال آفرین استوار خواهد بود.

 

فرماندار ساری قانون گرایی و عمل به قانون را کلید واژه رضایت و رفاه مردم دانست و گفت: همه در برابر قانون مساوی هستیم و رعایت نکردن آن علاوه بر موج یاس و نا امیدی منتج به تحول نمی شود.

 

وی ادامه داد: همه باید در مسیر قانونی حرکت کنیم تا به جامعه مهدوی و زیست مهدوی برسیم تا به تمدن نوین اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری دست یابیم.

 

نوبخت با بیان اینکه دولت سیزدهم خود را متهعد به مدیریت منابع می داند، گفت:همه مدیران باید با کار شبانه روزی و نگاه جهادی بر تحقق شعار سال گام بردارند.

 

وی افزود: تحول گرایی و تحول خواهی از ویژگی‌های دولت مردمی است و تحول باید با حرکت جهادی محقق شود.

 

نوبخت گفت: ۹ کلید واژه را در شهرستان ساری برای کرامت شهر لحاظ کردیم و همه برنامه ها و محورهای کار بر اساس معنویت، عقلانیت، عدالت،رفاه، رضایت،قانونگرایی،برادری، تکریم ارباب رجوع انجام می شود.

 

وی افزود: تلاش می کنیم تا به «کرامت شهر» واژه تاکیدی نماینده ولی فقیه در مازندران دست پیدا کنیم.

 

نوبخت مدیرت شفاف را از دیگر مولفه ها برشمرد و ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که عدالت، قانون گرایی و فسادستیزی را از حلقه های اول سازمانی شروع کنیم و در این مسیر با هیچ احدی تعارف نداریم.

 

وی به اهمیت رویداد ساری ۲۰۲۲اشاره و این مهم را فرصت مناسب در حوزه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانست و گفت: این رویداد بین‌المللی دروازه گردشگری توسعه مازندران و تعامل سازنده فرهنگی در عرصه جهانی است.

 

فرماندار ساری از تشکیل کمیته ۱۳گانه این رویداد خبر داد و افزود: باید با همفکری و هم‌افزایی هر یک از کمیته‌ها که متشکل از کارشناسان همان حوزه هستند بیشترین بهره‌گیری را از این فرصت بین‌المللی داشته باشیم.

کد خبر 1163547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha