محموله ۲۶۸ کیلوگرمی مواد مخدر در خوسف کشف شد

اکبری از کشف محموله ۲۶۸ کیلوگرمی مواد مخدر در شهرستان خوسف خبر داد.

سرهنگ «محمدحسن اکبری» در حاشیه رونمایی از کشفیات موادمخدر شهرستان که با حضور سردار فرشید، فرماندهی انتظامی استان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: در بحث مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون 362 کیلوگرم کشفیات موادمخدر داشته ایم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف با بیان اینکه 16 درصد کشفیات مواد مخدر استان در ایام نوروز امسال متعلق به شهرستان خوسف بوده است، افزود:  در بحث قاچاق سوخت از نوع گازوئیل هم 61 هزار و 880 لیتر کشفیات داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 هزار و 414 درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

 

اکبری در ادامه از کاهش 30 درصدی سرقت در شهرستان خوسف خبر داد و افزود: 100 درصد سرقت های صورت گرفته در ایام عید در شهرستان توسط عوامل نیروی انتظامی کشف و سارقان دستگیر شده اند.

 

وی از کشف محموله 268 کیلوگرمی مواد مخدر در شهرستان خوسف خبر داد و عنوان کرد: روز گذشته قاچاقچیان از مناطق فرعی منتهی به کویر قصد عبور داشتند که با رصد اطلاعاتی و عملیاتی پلیس راه های فرعی را مسدود و خودرو که بسیار مجهز برای مبارزه با پلیس بود با تجربه عوامل نیروی انتظامی توقیف شد و یک نفر متهم دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف یادآور شد: نیروی انتظامی شهرستان خوسف سال گذشته هم بیش از پنج تن و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کرده است.

 

با بیان اینکه بیشتر خرده فروشان شهرستان سرقت انجام می دهند، افزود: در بحث خرده فروشان تمام افراد در ایام نوروز رصد و تعدادی بازداشت و کنترل خوبی انجام شد و کاهش 30 درصدی سرقت شهرستان و افزایش امنیت روانی و اجتماعی مردم برگرفته از این مهم بود.

 

 

کد خبر 1163557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha