لزوم برنامه ریزی برای ماه مبارک رمضان در شهر صدرا

روشن گفت: دستگاه های متولی در شهر صدرا برای ماه مبارک رمضان باید برنامه ریزی یکپارچه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عزیرالله روشن»، امروز (پنج شنبه 18 فروردین) در اولین جلسه کارگروه توسعه اجتماعی و فرهنگی شهر جدید صدرا که با محوریت برنامه ریزی ویژه ماه مبارک رمضان برگزار شد، گفت: دستگاه های متولی در شهر صدرا برای ماه مبارک رمضان باید برنامه ریزی یکپارچه داشته باشند.

سرپرست شرکت عمران صدرا افزود: تشکیل کارگروه توسعه اجتماعی و فرهنگی شهر جدید صدرا موجب ایجاد بستر مناسب برای بهره مندی شهروندان از میهمانی ماه مبارک رمضان خواهد شد.

وی تاکید کرد: با شعار «ماه رمضان، ماه همدلی، مهربانی و صمیمیت» لازمه اجرای بهینه برنامه های این ماه مبارک است و باید تمام امور و برنامه ها مطابق با شان و منزلت این ماه در شهر صدرا برگزار شود.

حجت الاسلام «حسین نژادیان»، امام جمعه شهر صدرا نیز در این جلسه گفت: مشکلات مساجد شهر صدرا با ورود جدی دستگاه های متولی قابل حل است و تعداد مدارس و مساجد موجود، جوابگوی جمعیت امروز شهر صدرا نیست.

خاطر نشان می شود، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه «امیرالمونین (ع)» شهر صدرا نیز در این جلسه از همیاری دستگاه های اجرایی برای فضاسازی های محیطی در شهر جدید صدرا تقدیر کرد و خواستار توجه ویژه به مرقد شهدای گمنام به عنوان نشانه و قطب فرهنگی شهر صدرا شد و رئیس شورای اسلامی شهر صدرا نیز از آمادگی شورای اسلامی شهر صدرا برای آماده سازی شهر برای ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد خبر 1163595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha