سفرهای استانی در گام نخست اهداف دولت مردمی امید قرار دارد

آیت الله رئیسی در ابتدای ورود به استان البرز گفت: سفرهای استانی در گام نخست اهداف دولت مردمی امید قرار دارد تا در این جریان تأمین تسهیلات لازم برای حل و رفع مشکلات انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدابراهیم رئیسی» در ابتدای سفر استانی به البرز که پنجشنبه ۱۸ فروردین انجام شد گفت: سفرهای استانی در گام نخست اهداف دولت مردمی امید قرار دارد.

 

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت اجرای سفرهای استانی با هدف احصاء مشکلات استان ها به عنوان یکی از اهداف دولت امید افزود: جمعیت مهاجر استان البرز همه اقوام را با تمام گرایش ها در یک استان قرار داده است که به حق این استان را ایران کوچک نامیده اند. 

 

وی ادامه داد: قومیت های متعدد در استان البرز یک مزیت و پتانسیل برای رشد و پیشرفت در کشور است برای رشد این ظرفیت گام های موثری برداشته شده است.

 

وی اظهار کرد: مراکز تحقیقاتی و مراکز دانش بنیان در عرصه فناوری به همراه نیروی کارآمد انسانی تحصیلکرده در البرز وجود دارد که هر کدام از آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

 

رئیسی عنوان کرد: انتظار می رود در نشست اداری استان که امروز در استانداری البرز برگزار می شود نسبت به اتخاذ برنامه های راهبردی هم اندیشی انجام شود.

 

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: سفر در ماه مبارک رمضان و به زحمت انداختن مسئولان و مجریان سخت بود ولی با توجه به هدف دولت در گام نخست اهمیت ویژه ای داشت، انتظار می رود این سفر، سفر با برکتی باشد و گره ای از مشکلات استان باز کند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1163618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha