مراسم سالروز عملیات بازی دراز، اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود

اکبری، گفت: امسال بعدا از دو سال مراسم سالروز عملیات بازی دراز در اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

 نوروز اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: عملیات ظفرمند «بازی دراز» در اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ از سوی رزمندگان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی تیزپروازان هوانیروز کرمانشاه که در راس آنان خلبان شهید شیرودی حضور داشت، انجام شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب افزود: عملیات بازی دراز یک عملیاتی است که به صورت مشترک بین سپاه و ارتش شکل گرفت و رمز پیروزی ما در همین عملیات مهم این است که نیروهای نظامی ما سپاه، بسیج و ارتش در کنار هم قرار می‌گیرند و این پیروزی بزرگ حاصل می شود.

 

وی خاطر نشان کرد:در هشت روز عملیات دلاورانه، ارتفاعات بازی دراز از چنگال متجاوزان رژیم بعثی خارج و دشمن با تحمل هزاران کشته و صدها اسیر و انهدام تانک ها و تجهیزات نظامی مجبور به عقب نشینی شد.

 

اکبری  تصریح کرد: سالیانه جمعیتی از دوستداران شهدا شامل خانواده‌های رزمندگان و کاروان‌های راهیان نور سراسر نقاط کشور در سالروز عملیات بازی دراز از این ارتفاعات صعود می‌کردند و یاد و خاطره شهدا را گرامی  می‌داشتند اما متاسفانه طی دوسال گذشته به موجب شیوع ویروس کرونا شرایط برگزاری مراسم در ارتفاعات نبود و برنامه هایی در فضای مجازی و شبکه سراسری و سیمای استان کرمانشاه تدارک دیده شده بود.

 

 فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب اظهار کرد: امسال بعد از دوسال از شیوع بیماری کرونا در ۱۵و ۱۶ اردیبهشت ماه آینده مراسم سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز برگزار می شود.

 

وی تاکید کرد: تمام ادارات شهرستان با مدیریت فرماندار سرپل‌ذهاب پای کار آمده و به همراه مردم مهمان نواز و شهید پرور شهرستان میزبانی شایسته‌ای از شرکت کنندگان در مراسم انجام خواهند داد. 

کد خبر 1163621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha