پخش فصل سوم مجموعه تلویزیونی «بریم بسازیم» در شمال خوزستان از شبکه یک سیما

آتش‌مرد گفت: فصل سوم مجموعه تلویزیونی «بریم بسازیم» در شمال خوزستان در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ضبط شد و اکنون همزمان با ماه مبارک رمضان، روزهای فرد از ساعت ۲۳:۱۰ از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

«مصطفی آتش‌مرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: تهیه فصل اول مجموعه تلویزیونی «بریم بسازیم» در روستای خاوه از توابع شهرستان ورامین استان تهران صورت گرفت که با تعامل و همکاری اهالی این منطقه توانستیم در حد توان خود، برخی مشکلات را حل کنیم و این فصل در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شبکه‌های مختلف از جمله سه سیما، مستند و  نسیم پخش شد.

 

کارگردان مجموعه تلویزیونی «بریم بسازیم» افزود: فصل دوم این مجموعه به شکل travel show و بازدید از شهرستان بشاگرد استان هرمزگان در سه قسمت، تهیه و پخش شد.

 

وی اذعان کرد: فصل سوم مجموعه تلویزیونی «بریم بسازیم» در شمال خوزستان در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ضبط شد و اکنون همزمان با ماه مبارک رمضان، روزهای فرد از ساعت ۲۳:۱۰ از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

 

آتش‌مرد تصریح کرد: این فصل در روستای پامنار شهرستان دزفول، روستای شیخ خماط شهرستان شوش و شهرک دوبندار شهرستان اندیمشک در رابطه با سوژه‌هایی جهت کمک به کسب و کار اهالی این مناطق تهیه شده است.

 

وی عنوان کرد: مجموعه تلویزیونی «بریم بسازیم» با حمایت و پشتیبانی کمیته امداد امام خمینی (ره) و مرکز نیکوکاری این مجموعه با هدف ایجاد حس همدلی، مشارکت و سازندگی به فعالیت پرداخته است.

 

عوامل مجموعه تلویزیونی «بریم بسازیم»:
کارگردانان: مجید عزیزی _ مصطفی آتش‌مرد
تهیه کننده: احمد شفیعی
مجری طرح: مهرداد صالح
مدیر تدوین: مهدی مهرنیا
نویسنده: مهدی اسدزاده
مدیر تولید: محمد هادی حیدری
مدیر تصویربرداری: محمد رحیمی
طراح صحنه و لباس : فریاد صالحی
صدابرداران: هادی بهشتی‌زاده و مهیار ریحان صفت
کارگردان پشت صحنه: ابوالفضل مورج
صداگذاری: مهدی اکبریان پور
دستیاران کارگردان: محمد واحدی، کشین محمدیان
با حضور: حسن، داوود، عارف و عرفان محمدیارلو _ اکرم جعفری و حامد و هدی کاویانی‌نسب

 

کد خبر 1163625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha