جهاد تبیین و استفاده از ظرفیت‌ها باید اولویت اول بسیج رسانه باشد

سردار باقری گفت: جهاد تبیین و استفاده از ظرفیت‌ها، تشکیل جبهه واحد رسانه، تقویت رسانه‌ها و همدلی و وفاق همه نیروهای ارزشی رسانه برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی باید اولویت بسیج رسانه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار نعمت‌الله باقری» امروز (پنجشنبه ۱۸ فروردین) در این دیدار با مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان، با تاکید بر اثرگذار بودن رسانه‌ها اظهار کرد: امروز رسانه‌ها هدایت کننده افکار عمومی هستند و با وجود فضای مجازی این اثرگذاری چندین برابر شده است.

 

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با تقدیر از زحمات مجموعه بسیج رسانه استان، بر توجه بیشتر به رسانه در عصر حاضر و انجام برنامه‌های مبتنی بر دوران حاضر ‌تاکید کرد.

 

وی افزود: جهاد تبیین و استفاده از ظرفیت‌ها، تشکیل جبهه واحد رسانه، تقویت رسانه‌ها، تجلیل از خبرنگاران برتر، حضور رسانه‌ها در همه عرصه‌های انقلاب، همدلی و وفاق همه نیروهای ارزشی رسانه برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی باید اولویت بسیج رسانه باشد.

 

«سجاد بهمئی» مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان نیز در این دیدار با تقدیر از زحمات و فعالیت‌های انجام شده و پشتیبانی فرماندهی سپاه از مجموعه بسیج رسانه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان ارائه کرد.

 

در این نشست در خصوص فعالیت‌های بسیج رسانه و اهمیت آن در جامعه امروز بحث و تبادل نظر شد.

 

کد خبر 1163632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha