مردم نکا در دوران مختلف انقلاب و در فتنه ها و بحران ها بصیر وارد عمل شدند

بابایی گفت: مردم نکا در دوران مختلف انقلاب و در فتنه ها و بحران ها بصیر وارد عمل شدند و با تقدیم شهدا دین خود را به انقلاب ادا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، «عبدالرضا بابایی» شامگاه پنج شنبه (۱۸فروردین) در شانزدهمین یادواره ۴۳۶شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن قاسمی طوسی جانشین لشکر ویژه 25 کربلا در هشت سال دفاع مقدس در مصلای نکا اظهار کرد: مردم شهرستان نکا مردمی ولایی و انقلابی هستند که همواره در خط ارزش ها و آرمان های اسلام قرار داشتند و در طول انقلاب هم در خط امام و رهبری و ارزشها هستند.

 

فرماندار نکا مردم نکا را مردمانی پیشرو در مبارزه با طاغوت و طاغوتیان اعلام کرد و افزود: این مردم با تقدیم شهدای فراوانی در انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و وطن به درستی ولایتمداری خود را نشان داده و دین خود را به نظام ادا کردند.

 

وی با اعلام اینکه مردم نکا در آزمون های مختلف نشان دادند که پای انقلاب و ارزش های نظام هستند؛ خاطر نشان کرد: این مردم انقلابی در صحنه های مختلف انقلاب نقش فعال داشته و در سوریه هم 6 شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کردند.

 

بابایی گفت: بصیر و آگاهانه وارد شدن مردم نکا در دوران مختلف انقلاب و در فتنه ها و بحران ها نشان داد که هرگاه در پای انقلاب و ارزش ها بایستیم، پیروز میدان خواهیم بود.

 

فرماندار نکا با بزرگداشت نام و یاد شهدا و سردار شهید قاسمی طوسی یادآور شد: دفاع از ارزش های نظام و انقلاب مهمترین مساله ای بود که مردم ما در این بخش با تمام توان وارد عمل شدند و تلاش کردند تا ارزش ها حفظ بماند.

 

وی یادآور شد: همه ما باید در مسیر شهدا و ادامه دهنده راه شهدا باشیم و نامگذاری ۱۸فروردین ماه سالروز شهادت سردار قاسمی طوسی به نام شهرستان نکا گامی مهم برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و در مسیر شهدا بودن است.

کد خبر 1163654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha