زندان برای نظم عمومی قانون گذاری شده است/آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

حجت الاسلام جعفری گفت: زندان برای نظم عمومی جامعه قانون گذاری شده و حبس زدایی و کمک به آزادی زندانیان غیر عمد توسط قضات انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «اسدالله جعفری« در ویژه برنامه یک شهر ضیافت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اظهارداشت: پیش بینی مجازات مثل زندان و حبس برای نظم عمومی بوده و همواره سعی بر اصلاح افراد قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: حبس زدایی و کمک به آزادی زندانیان غیر عمد توسط قضات انجام می شود که صدور حکم اعصار در همین راستا است.

 

وی با اشاره به زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان ادامه داد: 753 نفر سال گذشته با بدهی 270 میلیارد تومانی آزاد و به آغوش خانواده باز گشتند و امسال هم آزادی بیش از 800 زندانی جرائم غیرعمد با بدهی بیش از هزار میلیارد تومان در دستور کار است.

حجت الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: سعی شده با اعطا مرخصی فرصت برای کار و درآمد و پرداخت بدهی این دسته از زندانیان فراهم شود و اینگونه به آنان و خانواده هایشان کمک شود.

 

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

وی به پایه گذاری جشن های گلریزان توسط شهید لاجوردی که به فرمایش رهبر انقلاب مردم پولادین نام گرفت، اشاره کرد و اذعان داشت: این شهید در دوران دفاع مقدس شکنجه های زیادی را تحمل کرد و پس از آن نیز منشا خیر در کشور بود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: در ماه مبارک رمضان که فصل خوبی و نزول رحمت خداوند است مردم هم فرصت پیدا کرده اند تا در مسیر خدمت رسانی و رفع نیاز هم نوعان کار کنند و توشه برای دنیا و آخرت جمع کنند.

وی به حماسه پنج رمضان مردم اصفهان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مردم این استان از اول انقلاب تاکنون منشا خدمات زیادی بوده اند که کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نمونه ای از آن است.

کد خبر 1163660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha