دستاورد سفر رئیس جمهور دولت امید به البرز

تخصیص ۱۰ هزار و ۷۴۳ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۱۷۲ طرح عمرانی ره آورد سفر یکروزه آیت الله رئیسی به استان البرز است که متناسب با نیازها و برآوردهای مالی در نظر گرفته شد.

خبرگزاری شبستان - البرز: استان البرز در هفته ای که گذشت میزبان سفر یکروزه رئیس جمهوری بود، سفری که مصوبات آن متناسب با شرح موضوع از طرف متولیان و مسئولان استانی حائز اهمیت است. 

آیت الله حسینی همدانی در نشست اداری که با حضور رئیس دولت امید برگزار شد گفت: طی این سفر اعتبارات فرهنگی قابل قبول دیده نشده است، ضروری است با توجه به اقلیم و موقعیت استان ضرورت توجه به صنایع تبدیلی دیده شود.

نماینده ولی فقیه در البرز در بخش دیگر سخنان که به حضور اقلیم های مختلف در این استان، ضرورت تقویت گردشگری سلامت همچنین مسئله هتل های سلامت گردشگری سلامتی با پیوست فرهنگی اشاره کرد. 

امام جمعه کرج در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: پارک‌علوم‌و فناوری استان اهمیت بسزایی دارد که در کشور‌ چهارم ‌ولی از حیث بودجه آخرین استان کشور است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه مطرح کرد: گاهی هزینه کلان می شود ولی چون در جای خودش نیست به سرانجام می رساند در همین خصوص ضروری است نگاه ویژه ای به امر آموزش و پرورش انجام شود. 

 کارآمدی نظام دینی یکی از رویکردهای دولت مردمی امید است

« علی حدادی» نیز طی این نشست شورای اداری گفت: امروز همه ما مدیون خون‌شهداء و هدایت امام خمینی(ره) هستیم با توجه به این دین ضروری است برای رفع مشکلات و دغدغه های مردمی تلاش ویژه ای انجام شود. 

« نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی» افزود: کارآمدی نظام دینی یکی از رویکردهای دولت مردمی امید است که انتظار ‌می رود در استان البرز با توجه به اختصاص بودجه شاهد تحولات خوبی در البرز باشیم. 

وی در بخش دیگر سخنان خود به پایین بودن میزان تخصیص اعتبار لازم برای مردم البرز در مجلس اشاره کرد و گفت: یکی از نیازهای اصلی مردم البرز توجه به وضعیت جاده ها است که به عنوان نمونه جاده طالقان به هشتگرد به ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار مالی نیاز دارد. 

« مهدی عسگری» نیز با حضور در نشست اداری استان البرز گفت: در نشست هایی که با بعضی مسئولان ارائه شد برای آنان وضعیت استان باورپذیر نبود.

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی به بیش از ۵۰ نقطه حاشیه نشین در سطح استان و حضور ۹۰۰ هزار نفر حاشیه نشین در کرج اشاره کرد و گفت: سهمی از اعتبارات نفت برای وضعیت حاشیه نشینی نداریم.

وی ادامه داد: تبعات توسعه ناموزن که ۲۰ برابر اکولوژی زیست محیط به کرج تحمیل می شود همچنین سهم البرز از اعتبارات ملی با نیاز استان همخوانی ندارد.

وی اظهار کرد: ترافیک درون شهری و برون شاهد از دیگر مشکلات البرز است و یک هزار میلیارد نیاز بودجه مالی قطار شهری است.

« عباسی» نیز در این نشست خطاب به رئیس جمهوری گفت: انتطار ما از دولت مردمی امید بازسازی مدیریت انقلابی در سطح کشور‌‌ است.

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بیش از ۳ میلیون جمعیت و مهاجرت بیش‌ از ۱۰۰ هزار‌نفری از جمله مسائل قابل توجه البرز است. 

وی ادامه داد: متناسب با نیاز استان ۱۰۰ مدرسه در مصوبات دیده شد که اگر به ۵۰۰ مدرسه می رسید باز هم با متوسط کشوری فاصله داشتیم. 

از دیگر سخنان و مطالبات نماینده مردم البرز تربیت و تامین نیروی پزشکی‌ و ارائه امکانات با حفظ شئونات اسلامی همچنین توجه به ۹ موسسه تحقیقات جهاد کشاورزی در البرز و تقویت بهره وری از آن بود.

و اما مصوبات و دستاورد سفر ریاست جمهوری به البرز

تخصیص ۱۰ هزار و ۷۴۳ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۱۷۲ طرح عمرانی ره آورد سفر یکروزه آیت الله رئیسی به استان البرز است که متناسب با نیازها و برآوردهای مالی در نظر گرفته شد. 

تکمیل بیمکارستان کمالشهر به عنوان یکی از مطالبات درمانی مردم در دستور کار قرار گرفت. 

از محل سفر رئیس جمهوری مبلغ یک هزار و ۷۴ میلیارد تومان برای نوسازی و ساخت مدارس البرز اختصاص یافت در مجموع برای آموزش و پرورش آورده سفر رئیس جمهوری ۴۷۱ میلیارد تومان در قالب ۶ مصوبه است.

تخصیص اعتبار ۱۱۱ میلیارد تومانی از محل دفتر رئیس جمهوری و هیئت دولت برای ساخت فضاهای ورزشی در البرز

تخصیص ۷ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های زیست محیطی در البرز

تخصیص ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس جمهوری برای تکمیل و تجهیز بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی دولتی فردیس

 

 

کد خبر 1163661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha