انجام اقدامات فرهنگی متناسب با ساختار جامعه عامل توسعه لرستان است

زیویار، با بیان اینکه انجام اقدامات فرهنگی متناسب با ساختار جامعه عامل توسعه لرستان است، گفت: رفع نواقص و تقویت زیرساخت ها در این زمینه خواسته مهم مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، دکتر «فرهاد زیویار»، امروز(18فروردین)،  در ادامه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان و در جریان دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران اظهارداشت: پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور از مهم ترین برنامه‌هایی است که در دستور کار استانداری لرستان قرار دارد و دیدار امروز نیز در همین رابطه صورت گرفت.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه لزوم توسعه زیرساخت‌ها و جبران کمبودهای استان در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی از مهم ترین محورهای دیدار امروز بود، افزود: گزارشی از وضعیت استان به لحاظ ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد.

 

وی ادامه داد: از مهم ترین عوامل توسعه در استان انجام اقدامات فرهنگی متناسب با ساختار جامعه است که علی‌رغم وجود ظرفیت‌های بسیار در لرستان، این موضوع به تناسب جایگاه آن رشد نیافته است و در دیدار امروز بر این مهم تاکید شد.

 

زیویار با اشاره به اینکه مردم لرستان دارای فرهنگی غنی و سابقه درخشانی در حمایت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، گفت: پیشرفت و توسعه حق مردمان این خطه است که با توجه به نواقص و کمبود در زیر ساخت‌ها، رفع آنها به عنوان مطالبه مهم مردم لرستان مورد انتظار است.

 

وی افزود: ایجاد و توسعه فضاهای فرهنگی، کتابخانه‌ها، سینما، تئاتر، فرهنگ‌سرا و سایر ابزارهای فرهنگی از مهمترین نیازهای مردم در حوزه فرهنگ به شمار می‌روند که در دیدار امروز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخشی از سخنان خود در رابطه با رفع نیازهای استان و همکاری در زمینه پیگیری برای به سرانجام رساندن مصوبات سفر قول مساعد داد.

کد خبر 1163665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha