راهیابی ۱۰۹ دانش‌آموز کردستان به مرحله دوم المپیاد نانو

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه ۱۰۹ نفر از دانش‌آموزان استان به مرحله دوم المپیاد نانو راه یافته‌اند؛ گفـت: استان کردستان با  شرکت یک‌هزار و ۶۳ دانش‌آموز در مرحله اول بیشترین تعداد شرکت کننده در سطح کشور را داشته است.

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد:  آزمون مرحله اول سیزدهمین دوره المپیاد نانو جمعه مورخ 8 بهمن ماه 1400 با حضور بیش از سه هزار و 500 داوطلب در سراسر کشور برگزار شد.

 

وی افزود: در این دوره نیز همانند 5 دوره گذشته استان کردستان با یک‌هزار و 63 نفر شرکت کننده بیشترین تعداد شرکت کننده در سطح کشور را داشته است و 109 دانش‌آموز نخبه استان کردستان توانستند به مرحله دوم الپیاد نانو راه یابند.

 

قربانی ضمن آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان نواحی یـک و دو سـنندج و شهرسـتان‌های بانه، بیجار، دهگلان، دیواندره، سقز، قروه، سریش‌آباد، سروآباد و مریوان در مراحل بعدی سیزدهمین المپیاد نانو، از زحمات دلسوزانه مـدیران و همکاران پژوهش سـراهای دانش‌آموزی اسـتان، اساتیـد راهنما و دانش‌آموزان گرامی و خانواده، مدیران مـدارس و دبیران دلسوز این عزیزان و همچنین پژوهش سـرای دانش‌آموزی ناحیه یک سـنندج به عنوان قطب اسـتانی نانو تقدیر و تشکر کرد و این موفقیت را به این عزیزان تبریک گفت.

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: شهرستان‌های سقز، قروه و ناحیه یک سنندج به ترتیب با اختصاص 26، 21 و 16 برگزیده نهایی در مرحله اول المپیاد نانو رتبه‌های اول تا سوم استان را کسب کردند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر اینکه مدیریت تمامی فرایند آماده‌سازی، هماهنگی و.... المپیاد نانو همانند سنوات گذشته بر عهده پژوهش سراهای دانش‌آموزی استان است، اظهارداشت: معاونین شهرستان‌ها و نواحی نیز ضمن هماهنگی با مدیران پژوهش سراهای دانش‌آموزی مطابق جدول زمانبندی ضمن برگزاری دوره آموزشی با به کارگیری مدرسین مجرب استان و آماده‌سازی دانش‌آموزان برگزیده در مرحله شهرستانی نسبت به اطلاع رسانی دقیق برنامه‌های قطب استانی به این دانش‌آموزان اقدام کنند.

 

قربانی با بیان اینکه مرحله دوم المپیاد نانو روز سه شنبه 20 اردیبهشت ماه 1401 برگزار می‌شود؛ ابراز امیدواری کرد همانند سنوات گذشته شاهد درخشش هر چه بیشتر دانش‌آموزان عزیز استان مان در مرحله دوم المپیاد نانو باشیم.

کد خبر 1163666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha