ریشه جنایت تروریستی حرم رضوی تفکر تکفیری است

آیت الله شعبانی گفت: ورود عده ای از بانوان به استادیوم که باید این مساله رفع و بسترهای آن مهیا شود مساله اصلی کشور نیست بلکه مساله اصلی کشور گرانی های موجود در بازار و اقتصاد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان گفت: یکی از مصادیق تقوا مراقبت از گرفتار شدن در فتنه است در فتنه ها نباید اجازه سو استفاده را داد و در حادثه اخیر حرم امن امام رضا(ع)، دشمن دنبال ایجاد فتنه است.

 

امام جمعه همدان با بیان اینکه منشا و ریشه جنایت تروریستی حمله به روحانیان جهادگر در حرم امن رضوی، تفکرات تکفیری است افزود: فرد تروریست تحت تاثیر القائات تکفیری و فضاهای رسانه ای تکفیری دست به خشونت در کنار حرم امام رضا(ع) زده است.

 

وی تصریح کرد: امروز شیعه و سنی باید در کنار هم برای مقابله با این تفکر خطرناک که مرز بندی ساختگی و اختلاف افکنی دارد ایستادگی کند، این تفکر در جامعه اسلامی با نقشه های انگلیس ایجاد شده است.

 

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن ایجاد اختلاف مذهبی، قومی و قبیله ای بین شیعه و سنی است  خاطرنشان کرد: هیچ کشوری به اندازه ایران شبکه رسانه ای و فضای مجازی مخالف و معاند ندارد و هزاران شبکه و سایت علیه نظام اسلامی تبلیغ می کنند و در این راستا رهبری فرزانه انقلاب فرمودند «دشمن با همه توان به صورت ترکیبی وارد شده بنابراین باید جهاد تبیین را جدی گرفت».

 

امام جمعه همدان درخصوص حوادث اخیر نیز ابرازداشت: ورود عده ای از بانوان به استادیوم که باید این مساله رفع و بسترهای آن مهیا شود مساله اصلی کشور نیست بلکه مساله اصلی کشور گرانی های موجود در بازار و اقتصاد است.

 

آیت الله شعبانی با بیان اینکه ترسیم غیر واقعی از واقعیت های اجتماعی از دیگر اهداف دشمن است، گفت: بعد از وقوع این حادثه دشمن با فضا سازی و مدیریت فضای مجازی درصدد القای وجود فاصله و شکاف بین روحانیت و مردم است.

 

وی تصریح کرد: جامعه روحانیت مخالف حقوق نجومی، فساد و اختلاس است و سعادت ابدی مردم و کشور را می خواهد.

 

کد خبر 1163757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha