دولتمردان نوسان های اخیر قیمت ها را کنترل کنند

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک گفت: دولتمردان نوسان های اخیر قیمت ها را کنترل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام محمد عبدالرحیمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه اظهار داشت: کمتر از یک سال است که دولت انقلابی و جهادی روی کار آمده و در دل مردم و در کنار آنان همراه است که باعث امیدواری مردم شده و مردم نیز امیدوار شدند که دولت در کنار مردم است، در امور اجرایی نیز به نحو احسن عمل کرده و این امر را می توانیم در حوزه مدیریت ویروس کرونا مشاهده کنیم.

 

وی افزود: با وجود تحریم ها می بینم که دولت چگونه در مدیریت اقتصادی و معیشتی بهتر و پیش تر از  دولت قبل مدیریت می کند، این ها همه نشان از پای کار بودن و دغدغه‌مندی رئیس جمهوری فعلی و کابینه ایشان نسبت به رییس دولت پیشین است.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک گفت: دولت روحانی یک دولت لیبرال و وابسته بود که تنها و تنها هدفش براندازی کشور بود، دولت خسته و وابسته و لیبرال بیشترین آسیب را به کشور زدند و این مملکت چون کشور امام زمان است دولت جهادی روی کار آمد که یک به یک مشکلات کشور را حل خواهد کرد.

 

وی در ادامه افزود: با هر بهانه ای کشور را معطل گذاشتند، سر مردم را گرم کردن که به اهداف خودشان برسند، تنها راه برون رفت از مشکلات را  غرب می دانستند ولی خودشان جواب اعتماد خودشان را با بد عهدی آمریکایی مشاهده کردند.

 

حجت الاسلام عبدالرحیمی بیان داشت: از دولت مردان امروز خواستاریم، تا نوسان قیمت های فعلی را نیز کنترل کنند، این بالارفتن قیمت ها منجر به مشکلات در معیشت مردم می شود، ما به دولتمردان اعتماد داریم و حمایت هم می کنیم و توقع داریم راه حل مناسب برای برون رفت از مشکلات بیابند.

 

وی افزود: امید است، با برنامه ریزی که به نحو احسن انجام داده خواهد شد مشکلات اقتصادی نیز که اساسی ترین مشکل امروز کشور است به بهترین شکل و نحو ممکن حل شود و نیروهای انقلابی و حزب الله در پیشگاه مردم، امام عصر(عج) سر بلند بیرون بیایند.

کد خبر 1163761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha