فناوری هسته ای در جمهوری اسلامی یک فناوری بومی به وجود آمده توسط جوانان رشید ایرانی است

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه فناوری هسته ای در جمهوری اسلامی یک فناوری بومی بوده که توسط جوانان رشید ایرانی به وجود آمده است گفت: هیچ کشور و قدرتی حق آن را ندارد که این انرژی، فناوری و علم را از جمهوری اسلامی بگیرد‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌ الاسلام محمد جواد عادل‌ پور» ظهر امروز (جمعه ۱۹ فروردین) در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه خرمشهر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به ۲۰ فروردین روز انرژی هسته ای اظهار کرد: فناوری هسته ای در جمهوری اسلامی یک فناوری بومی بوده و توسط جوانان رشید ایرانی به وجود آمده است.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر با تاکید بر اینکه هیچ کشور و قدرتی حق آن را ندارد که این انرژی، فناوری و علم را از جمهوری اسلامی بگیرد افزود: مذاکره کنندگان باید در قبال حق جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران ذره ای کوتاه نیایند.

 

وی در بخشی از سخنان خود با انتقاد از افزایش قیمت کالا و خدمات در این شهرستان تصریح کرد: افزایش قیمت کالاها باعث ایجاد فشار مضاعف بر قشر مستضعف شده است.

 

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه دولت، مجلس و قوه قضائیه باید در سطح کلان کشور برای مقابله با افزایش قیمت‌ها تدبیر کنند ادامه داد: برخی از گرانی‌ها به واسطه سوء استفاده دلالان و سوداگران است.

 

وی عاقبت ایستادگی مردم مظلوم یمن و انصار الله را عامل اعلام آتش بس توسط آل سعود دانست و اضافه کرد: این نیز برای مردم این کشور یک پیروزی بزرگ است.

 

امام جمعه خرمشهر همچنین به حملات استشهادی در فلسطین و به وحشت انداختن رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و گفت: این حملات نشان می‌دهد ملت فلسطین و جبهه مقاومت، خط بطلانی بر سازش زده و نابودی اسرائیل را به عنوان راه خود انتخاب کرده است.

 

وی در بخشی دیگر از خطبه های امروز شهادت روحانیون در مشهد مقدس را توطئه‌ حساب شده دشمن برشمرد و ابراز کرد: این اقدام یک عملیات تروریستی و توطئه ای برنامه ریزی شده علیه امت اسلام برای بر هم زدن وحدت شیعه و سنی است.

 

حجت الاسلام عادل پور بیان کرد: حمله تروریستی به طلبه‌ها در حرم مطهر ثامن الائمه (ع) هتک حرمت به امام، اسلام و انقلاب است و دل همه مسلمانان اهل سنت و شیعه را به درد آورد.

 

وی با بیان اینکه این اتفاق نخستین جنایت استکبار جهانی نبوده است عنوان کرد: استکبار جهانی از عناصر بی بصیرت و ناآگاه برای ایجاد تفرقه بین امت اسلام استفاده می‌کند که توطئه‌ای خطرناک است.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر جریان سازی فضای مجازی قبل و بعد از این حادثه را نشان از یک برنامه حساب شده خواند و خاطر نشان کرد: باید مراقب قلم و تصویر و اظهار نظر خود باشیم چرا که فضای مجازی تاثیر جهانی دارد.

 

کد خبر 1163802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha