گردشگری معنوی در تخت فولاد متجلی شد/ افزایش بازدیدهای تخت فولاد

عمرانی با اشاره به اتفاقات نوروزی تخت فولاد گفت: این مجموعه به عنوان محور معنوی فعالیت های فرهنگی نوروز، گردشگری معنوی را متجلی کرد.

«ابراهیم عمرانی« در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به اقدامات صورت گرفته در تخت فولاد اصفهان اظهار داشت: این مجموعه فرهنگی و معنوی گنجینه ارزشمندی در اصفهان است که محور گردشگری معنوی و فعالیت های این حوزه در نصف جهان است.

 

مدیر مجموعه فرهنگی تحت فولاد اصفهان افزود: این مجموعه به عنوان محور معنوی فعالیت های فرهنگی نوروز، گردشگری معنوی را متجلی کرد و مورد استقبال مسافران و مردم اصفهان بود.

 

وی ادامه داد: برنامه ها تحت عنوان کهکشان شهر با ارائه بسته های فرهنگی و معنوی برای بازدید کنندگان در طول ایام نوروز ارائه شد که هنگام تحویل سال و مواقع خاص سال این سرزمین دارای جایگاه خاصی برای مردم است.

 

 

افزایش بازدیدهای تخت فولاد

 

عمرانی با اشاره به نگرشی که نسبت به تخت فولاد وجود دارد، تصریح کرد: ستارگان مهم جامعه بشری در این منطقه به خاک سپرده شده اند که از ظرفیت و فرصت آن باید استفاده کرد.

 

وی اضافه کرد: مردم امسال در آماده سازی این مرکز برای نوروز همکاری داشتند و شکوه خوبی در تعاملات مردمی وجود داشت.

 

عمرانی تلاش های صورت گرفته و برنامه ریزی فرهنگی را موجب افزایش شمار بازدیدکنندگان از تخت فولاد اعلام کرد و یادآور شد: این اتفاق برای مردم استان و مسافران کشور حائز اهمیت است.

کد خبر 1163803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha