۳۲ بقعه و امامزاده گلستان میزبان «ضیافت الهی» است

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، ۳۲ بقعه و امامزاده سطح استان گلستان میزبان طرح «ضیافت الهی» است.

حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، طرح «ضیافت الهی» در 32 بقعه و امامزاده استان برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: برپایی نمازجماعت و ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن کریم و محافل انس با قرآن از برنامه های این طرح معنوی است.

 

وی ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت وفات حضرت خدیجه(س) نیز 30 برنامه با عنوان «خدیجه مادر امت است» برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد اظهارداشت: همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) در 15 ماه مبارک رمضان، 32 عنوان برنامه شامل؛ 8 کاروان شادی نسیم کرامت، برنامه های فرهنگی و معرفتی و اهدای هدایا پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به برنامه شب های احیا نیز، گفت: همزمان با شب های احیا در تمامی بقاع متبرکه استان برنامه ویژه و شهادت امام علی (ع) برگزار می شود. در این ایام 24 مبلغع بومی در امامزادگان فعالیت می کنند و 21 آیین مناجات نیز برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه آیین افطاری ساده نیز در 28 بقعه متبرکه استان برپا می شود، افزود: در امامزادگان شاخص استان آشپزخانه هایی برای افطاری ساده و سحری برای گروه های هدف پیش بینی شده است.

 

وی اظهارداشت: نماز عید سعید فطر نیز در 20 بقعه استان برگزار خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1163889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha