ارائه خدمات متنوع بسیج  به جامعه عشایری در چهارمحال و بختیاری

سرهنگ کبیری از خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری به استقبال از کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور خبر داد.

سرهنگ پاسدار «کاظم کبیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی در شهرستان های مختلف استان در راستای استقبال از کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور که اردیبهشت ماه در شهرکرد برگزار خواهد شد، برنامه های متنوع خدمت رسانی اجرا می کند.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به همین مناسبت گروه پزشکی کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اردل شامل پزشک، ماما، بهورز و پذیرش به مناطق صعب العبور دیناران (دهدلی، سرقلع) اعزام شد.

 

وی ادامه داد: تزریق واکس کووید ۱۹ به ۵۰ نفر، انجام واکسیناسیون کودکان زیر شش سال و ویزیت بیماران و دادن دارو به ۴۵ نفر از خدمات این گروه پزشکی اعزامی بود.

 

سرهنگ کبیری همچنین خاطرنشان کرد: دیدار و جلسه با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با هدف همکاری و استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه و موقوفات درمانی استان در راستای کمک به درمان محرومین و نیازمندان از دیگر اقدامات انجام شده در روزهای اخیر می باشد.

 

وی افزود: برپایی ایستگاه سلامت توسط کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان سامان در محل برگزاری یادواره ستاره های بی نشان در حسینیه صاحب الزمان (عج)، با حضور سردار افضلی جانشین محترم فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، واکسیناسیون کرونا، اقناع و تشویق عمومی به واکسیناسیون، تب سنجی، سنجش فشارخون و قند خون بالا از دیگر خدمات انجام شده در شهرستان سامان است.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: برپایی ایستگاه سلامت در مصلای نماز جمعه شهرستان بن و ارائه خدمت به نمازگزاران در زمینه سنجش فشارخون و توزیع ماسک رایگان از دیگر اقدامات این سازمان در راستای استقبال از کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه پزشکی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری است.

 

کد خبر 1163904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha