تقدیم بیش از ۸۰۰۰ وعده غذایی به روزه‌داران در یک شب، توسط مهمانسرای آستان قدس عباسی

مهمانسرای آستان قدس عباسی بیش از ۸۰۰۰ وعده غذایی افطار به زائران روزه‌دار اباعبدالله الحسین و بردار بزرگوار ایشان، حضرت ابالفضل العباس (علیهما السلام)، در اولین شب جمعه ماه مبارک رمضان تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مهندس عادل الحمامی، رئیس بخش مهمانسرا به شبکه الکفیل گفت: "بنا بر رهنمودهای متولی شرعی آستان قدس عباسی، جناب آقای سید احمد الصافی (دام عزّه)، ارائه‌ی وعده‌های غذایی در طول هفته، به وعده‌ی افطار و همچنین وعده‌ی سحری در لیالی مبارک ماه رمضان، به ویژه شب‌های جمعه که شاهد حضور شمار بیشتری از زائران هستیم، تغییر یافت."

وی افزود: "طرحی که مهمانسرای آستان قدس عباسی، از چندی پیش برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده، شامل تقدیم وعده‌های افطار میان زائران از طریق دریچه‌های بیرونی و به صورت سازماندهی شده و منظم است که موجب می‌شود تمام زائران، کمی پیش از اذان، افطاری خود را دریافت کنند. بدین ترتیب روزانه ۳۰۰۰ وعده‌ی غذایی میان زائران توزیع می‌شود."

الحمامی ادامه داد: "به سبب ویژگی خاص شب‌های جمعه در این ماه پر فضیلت، وعده‌ی سحری به صورت میدانی و در تعدادی بیش از ۵۰۰۰ وعده به زائران تقدیم شد. این خدمتی متفاوتی به لحاظ کیفیت و کمیت است، که امسال ارائه‌ی آن را آغاز نموده‌ایم."

وی تصریح کرد: "آماده‌سازی وعده‌های غذایی توسط کارکنان این بخش، زود هنگام انجام می‌گیرد و با ذائقه‌ی غذایی زائران سازگار است تا از غذای متبرّک مهمانسرای صاحب جود کرم، حضرت ابالفضل العباس (علیه السلام) بهره‌مند گردند."

وی در پایان خاطرنشان کرد: "ما به ارائه‌ی این خدمت در طول ماه مبارک رمضان ادامه خواهیم داد. انشالله در روزهای آینده و به ویژه در لیالی مبارک قدر خدمات ما در این زمينه افزایش خواهد یافت."

کد خبر 1163928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha