اولین دوره مسابقات تیمی مساجد؛ هر مسجد یک پایگاه قرآنی

حجت الاسلام ذوالفقاری از برگزاری جشنواره قرآنی نوای آسمانی همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی «نوای آسمانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این جشنواره اولین دوره مسابقات تیمی بین مساجد است که با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک، شورای اسلامی و شهرداری اراک و مجمع قرآنیان برگزار می شود.


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به اینکه این جشنواره قرآنی با شعار هر «مسجد یک پایگاه قرآنی» برگزار می شود، افزود: جشنواره مذکور در رشته های ترتیل خوانی قرآن کریم، موذنی، مکبری و ادعیه خوانی برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه این جشنواره از 18 فرودین ماه الی 30 فرودین برگزار می شود، ادامه داد: اختتامیه این جشنواره همزمان با 30 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.


این مقام مسئول با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این جشنواره باید آیین نامه جشنواره را دریافت و فرم های ثبت نام را تکمیل کنند، گفت: حضور در جشنواره به صورت تیم های چهار نفره است و برگزاری مرحله اول به صورت مجازی و مرحله دوم به صورت حضوری خواهد بود.


 حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به اینکه در پایان بر برگزیدگان این جشنواره جوایزی اهدا می شود، ادامه داد: علاقمند به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09914518410 از طریق فضای مجازی تماس حاصل کنند.

کد خبر 1163987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha