آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان آغاز شد

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان با استفاده از اعتبارات محرومیت‌زدایی و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد.

محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: از آغاز آبرسانی به 169 روستای استان طی قراردادی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به مبلغ 527.8 میلیارد تومان خبر داد.

 

فرهاد عنوان کرد: این طرح آبرسانی در راستای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی در سطح استان اجرا می‌شود و تاثیر مناسبی بر افزایش خدمات رسانی به روستانشینان خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اجرای 768 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب در قالب این طرح، افزود: 92 باب مخزن آب به ظرفیت 13410 مترمکعب، احداث 58 باب ایستگاه پمپاژ و 93 باب اتاق فرمان، تجهیز 26 حلقه چاه و بهسازی 35 دهنه چشمه در این طرح انجام خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه تخصیص ابلاغی در سال جاری برای این طرح 356 میلیارد تومان می باشد، افزود: اطمینان داریم با همکاری سپاه پاسداران اجرای این پروژه سرعت مطلوبی خواهد داشت و به زودی شاهد بهره مندی مردم 169 روستای مذکور از این خدمات خواهیم بود.

کد خبر 1164051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha