کانون های مساجد ظرفیتی مهم برای تحقق شعار سال هستند

باقری گفت: توجه به ظرفیت های تولید و اشتغال ، زمینه ساز تحقق شعار سال است و کانون های مساجد ظرفیتی مهم برای تحقق شعار سال هستند.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: همه ما در قبال شعار سال مسئول هستیم و باید با فرهنگ سازی در این بخش برای عمل به فرامسن رهبری تلاش کنیم و امسال هم با توجه به تاکید رهبری بر تولید دانش بنیان باید در این راستا گام برداریم.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا افزود: برای تحقق شعار سال نباید تنها به تولیدکنندگان و فعالان بخش اقتصادی بسنده شود بلکه فرهمگ سازی در این بخش هم از مسائل مهمی است که نباید از نظر دورنگه داشته شود.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون های مساجد ظرفیتی مهم برای تحقق شعار سال هستند و باید با فرهنگ سازی در این بخش به این مهم برسیم.

 

باقری گفت: توجه به ظرفیت های تولید و اشتغال ، زمینه ساز تحقق شعار سال است و تلاش داریم تا در این بخش با تو.جه به تولیدات دانش بنیان و توجه به این امر در بین جوانان مسجدی در تحقق شعار سال تلاش شود.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا افزود: فرهنگ سازی همه گروههای فرهنگی و اجتماعی و رسانه ای در زمینه نهادینه کردن شعار سال  بسیار موثراست و می تواند در رونق  تولید موثر واقع شود و باید بدانیم که تحقق شعار سال در گروحرکت جهادی است.

 

وی یادآور شد: باید شعار سال مد نظر رهبری به یک گفتمان واحد در جامعه تبدیل شده و همه ما در این بخش تلاش کنیم تا دغدغه های رهبری برطرف شود.

کد خبر 1164068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha