نقشه های جنایتکارانه استکباری در راستای ایجاد رخنه میان مسلمین نقش بر آب خواهد شد

ملا ثنایی، گفت: با درایت و هوشیاری عموم مسلمین، نقشه های معاندان و جنایتکارانه استکباری و اندیشه های تکفیری در راستای ایجاد رخنه میان مسلمین نقش بر آب خواهد شد .

ملا رشید ثنایی با اشاره به اقدام تروریستی مشهد مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: دشمنان اسلام همیشه نوک پیکان خود را به طرف روحانیت جهت نابودی اسلام و مسلمین گرفته اند، اما شهادت افتخار بزرگی است که هرگز از آن باکی نداریم، لذا دشمنان با ایجاد تفرقه و ارعاب و ترور نمی توانند به پیکره اسلام و وحدت امت اسلامی و اهل مذاهب ضربه وارد کنند.

 

 

امام  جمعه اهل سنت سرپل ذهاب، افزود: روحانیت معزز و مبارز شیعه و اهل سنت لباس پیامبر را بر تن داشته و در راه اسلام و قرآن خدمت می کنند.

 

 

وی خاطر نشان کرد : اینگونه اقدامات تروریستی کار دشمنان اسلام و انقلاب و استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و مذاهب مختلف اسلامی است.

 

 

ملا ثنایی با بیان اینکه این اقدام تروریستی یک بی ادبی در حرم امام رضا بوده و حمله به روحانیون مبارز و جهادگر توهین به تمام علماء و روحانیت است، تصریح کرد: از سوی تمام مسلمانان و مذاهب مختلف اسلامی این عمل محکوم و باید مورد پیگرد قرار گرفته و عاملین آن به سزای عمل خود برسند. 

 

 

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب اظهار کرد: این جنایت در حرم امن رضوی که مورد احترام همه فرق و مذاهب اسلامی است در ماه مبارک رمضان که ماه ضیافت الهی است امر محکوم و جنایتی آشکار به حساب می‌آید و باید با آن برخورد قاطع کرد.

کد خبر 1164073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha