جلسات قرائت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به همت کانون مسجد و آرامگاه «نور» شیراز برگزار می شود

رضازاده گفت: جلسات قرائت قرآن کریم و آشنایی با قواعد ویژه پسران و دختران در ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز برگزار می شود.

«سیده مریم الشریعه رضازاده»، با گرامیداشت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان امسال،  اقامه نماز جماعت ظهر و مغرب و سخنرانی ظهر توسط حجت الاسلام «حسن قانع»، مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی فارس در کانون فرهنگی هنری مسجد «نور» برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: برگزاری جلسات قرائت قرآن کریم و آشنایی با قواعد ویژه پسران توسط استاد «سلطانی» و ویژه خانم دخترها توسط خانم ها «حیدری» و «اسماعیلی» در ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز به انجام می رسد و تاکنون 50 نفر در این کلاس ها ثبت نام کرده اند.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز اضافه کرد: حجت الاسلام «حسن قانع»، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی فارس در سخنرانی خود در این کانون فرهنگی به جایگاه ماه مبارک رمضان در نظام تکوین اشاره و این ماه مبارک را بسته فرهنگی و دینی خدای متعال برای انسان ها توصیف کرد.

وی با اشاره به سایر برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: در اکثر شب های ماه مبارک شاهد توزیع افطاری هستیم و مسابقه ای از متن  سخنرانی مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی فارس در طول ماه مبارک رمضان برگزار می شود و به قید قرعه به برندگان در پایان ماه مبارک جوایزی اهدا خواهد شد.

رضازاده اعلام کرد: کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز به مناسبت میلاد حضرت امام حسن (ع) و هفته اکرام، مراسم ویژه ای در روز جمعه 26 فروردین برگزار خواهد کرد.

کد خبر 1164096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha