مزار شهدای هنرمند زرندیه گلباران شد

همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، مزار شهدای هنرمند شهرستان زرندیه گلباران و عطر افشانی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، امروز شنبه (20 فروردین) سال جاری همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، شهید سیدمرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی تعدادی از مسئولین  این شهرستان بر مزار شهدای هنرمند در شهر زاویه حاضر شده و با گلباران مزار شهدا با این عزیزان تجدید میثاق کردند.

 

در این مراسم که با حضور جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شالیان بخشدار زاویه، ضیایی شهردار زاویه، رجبی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان، نادی رئیس اداره کتابخانه های عمومی، وکیلی از اعضای شورای اسلامی  شهر زاویه و ... حضور داشتند، حاضرین بر مزار شهیدان محمد ضیایی و رضا پاشاخانلو از شهدای هنرمند شهرستان حضور پیدا کرده و ضمن گلباران به قرائت فاتحه پرداختند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ و ارزش های دینی به زبان هنر است.

 

«احمد جوانمرد» افزود: شهید آوینی، الگویی از یک انسال کامل، انقلابی و ولایتمدار است که نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی باید بیش از پیش با این بزرگ مرد تاریخ ایران آشنا شوند.

کد خبر 1164119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha