بیش از ۱۵۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری آستارا صورت گرفت

آب‌روشن گفت: بیش از ۱۵۰ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری شهرستان آستارا در تعطیلات نوروزی انجام گرفت.

«مجتبی آب‌روشن» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال جاری بیش از ۱۵۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری آستارا انجام شد.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر آستارا افزود: این بازدیدها از رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی، مراکز اقامتی مجاز و تاسیسات گردشگری فعال در سطح شهرستان انجام گرفت.

 

وی با بیان‌اینکه طی این بازدیدها هفت واحد اخطار کتبی گرفتند، تصریح‌کرد: در این مدت یک واحد نیز به دلیل حفظ ضوابط بهداشتی، نظم کارکنان، کیفیت موادغذایی، خدمات مطلوب و نحوه برخورد شایسته با گردشگران و مسافران مورد تشویق بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آستارا قرار گرفت.

 

آب‌روشن گفت: تیم‌های بازرسی در ایام نوروز بر ارائه خدمات مراکز به مسافران، کنترل پروانه بهره‌برداری واحدها، نرخ‌نامه‌ها، واکسیناسیون مدیران و کارکنان واحدها در محل تاسیسات در راستای اجرای طرح هوشمند مدیریت بیماری کرونا همکاری داشتند.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر آستارا با بیان‌اینکه رعایت شیوه‌‎نامه‌های بهداشتی در شهرستان توسط مراکز اقامتی و پذیرایی در ایام تعطیلات نوروزی خوب بود، خاطرنشان‌کرد: گردشگران در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با سامانه تلفنی ارتباط مردمی و رسیدگی به شکایات کشور ۰۹۶۲۹ ارتباط برقرار کنند تا در اسرع وقت به موارد تخلف رسیدگی شود.

 

کد خبر 1164177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha