برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی اعلام شد

دبیر ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی در خوزستان از اعلام برنامه‌های این هفته توسط حوزه هنری استان خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی (۲۱ تا ۲۸ فروردین) اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد غدیرزاده» امروز (شنبه ۲۰ فروردین) در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون موضوع هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: برنامه‌های این هفته از فردا (یکشنبه ۲۱ فروردین) با غبارروبی مزار مرحوم عبدالرضا حیاتی در شهرستان کارون و مزار امیرمسعود بیگدلی از کارگردانان و دیگر هنرمندان استان آغاز می‌شود.

 

دبیر ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی در خوزستان افزود: دیدار با پیشکسوتان هنر انقلاب اسلامی، افتتاح نمایشگه آثار تجسمی در سینماهای حوزه هنری استان، افتتاح دفتر تعزیه حوزه هنری در بهبهان، برگزاری شب شعر انقلاب اسلامی به یاد مرحوم «حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی» از دیگر برنامه‌های این هفته است.

 

وی اضافه کرد: رونمایی از تولیدات مناطق محروم جهت شناسایی نیروهای مستعد و تشکل گروه‌های سرود و نمایش مساجد، رونمایی از پوستر مستند «مردی با لبان دوخته» با موضوع زندگی مرحوم «عبدالرضا حیاتی» از هنرمندان شاخص خوزستان، و معرفی و تقدیر از هشت چهره هنری انقلاب در اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

 

غدیرزاده تصریح کرد: این هشت چهره هنرمند استان را «رسول حق‌جو» در بخش پوستر، «محمد باشه آهنگر» در بخش عکس، «سید علیرضا شفیعی» در بخش شعر، «مجتبی رستمی‌فر» در بخش نمایش، «علی‌اکبر فلاحی» در بخش موسیقی، «فاطمه‌سادات میرعالی» در بخش ادبیات پایداری، «ایوب سنگی» در بخش هنرهای تصویری، «مجموعه رسانه بیداری» در حوزه پژوهش هستند؛ همچنین از «سید محمد موسوی» در بخش تصویربرداری و فیلم‌سازی به عنوان هنرمند پیشکسوت استان تجلیل می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه «فاطمه‌سادات میرعالی» همچنین به عنوان چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی استان به کشور معرفی شده است خاطر نشان کرد: دفتر حوزه هنری انقلاب اسلامی در آبادان و دزفول نیز برنامه‌هایی به این مناسبت دارند که اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

کد خبر 1164203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha