اشتغال زندانیان برای حرفه آموزی و کسب درآمد لازم است

رفیعی با اشاره به اشتغال در زندان های استان اصفهان گفت: اشتغال زندانیان برای حرفه آموزی و کسب درآمد و اشتغال لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علیرضا رفیعی« در ویژه برنامه یک شهر ضیافت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اظهار داشت: اشتغال و حرفه آموزی برای زندانیان پیش بینی شده تا از این راه کسب درآمد و حرفه آموزی داشته باشند.

قاضی ناظر زندان اصفهان افزود: صاحبان کسب و کار از طریق ارتباط با بنیاد تعاون زندان فرصت اشتغال و کار را برای مددجویان فراهم کنند که نیروهای خوبی نیز در بین آن ها وجود دارد.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از زندانیان از طریق پابند الکترونیک بیرون زندان هستند، تصریح کرد: بر اساس احکام قضایی این دسته از زندانیان در محدوده جغرافیایی مشخص زندگی و فعالیت خود را تا پایان دوران مجازات خواهند داشت.

 

رفیعی اضافه کرد: برخی از زندانیان در زندان و بعضی نیز با همکاری بنیاد تعاون زندان در سطح شهر در قالب شرکت های مختلف فعالیت اقتصادی و خدماتی دارند.

وی به آزادی مشروط برای برخی از زندانیان و حمایت هایی که از آنان می شود اشاره کرد و گفت: در اصلاحات صورت گرفته قوانین تسهیل شده و به برخی از زندانیان فرصت داده می شود.

قاضی ناظر زندان اصفهان خاطرنشان کرد: انجمن حمایت از زندانیان هم نقش موثری در حمایت از زندانیان و خانواده ها دارند که حتی این کمک ها تا پس از آزادی تا توانمندسازی آنان ادامه دارد.

کد خبر 1164223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha