ماه رمضان بهار قرآن و طلیعه شکوفایی دل‌های مومنان

در ماه مبارک رمضان بهار قرآن و طلیعه شکوفایی دل‌های مومنان، طرح ضیافت الهی با حضور ۲۰ مبلغ بومی و غیر بومی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

حجت‌ الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان بهار قرآن و طلیعه شکوفایی دل‌های مومنان، طرح ضیافت الهی در ۲۰ بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت پروتکل های بهداشتی می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه تفسیر قرآن کریم به صورت ویژه با حضور مفسر ارجمند حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا مصطفی پور، استاد حوزه و دانشگاه قم در شهرستان گچساران برگزار می شود.

 

حجت‌ الاسلام نصیرالاسلامی افزود: ۱۵ مبلغ اعزامی از قم به همراه پنج مبلغ بومی در ۲۰ بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح ضیافت الهی همکاری می‌کنند.

 

وی ادامه داد: امام علی علیه السلام میفرمایند:«مَنِ اتَّخَذَ قَولَ اللهَ دَلیلًا ، هُدِیَ اِلَی الَّتی هِیَ اَقوَم» «هر کس که سخن خدا را راهنمای خود بگیرد، به استوارترین راه ها هدایت می شود».

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: قرآن کریم این سخن آفریدگار، این کتاب عزیز آسمانی، منشور ایمان و مرام‌نامه اعتقادی و برنامه زندگی است. پیامی که از «لوح محفوظ» بر قلب حضرت محمد مصطفی (ص) نازل گشته و ماه رمضان و «شب قدر» را شرافت بخشیده، نباید از این فرصت عظیم و پربرکت به آسمانی گذشت.

 

حجت الاسلام نصیرالاسلامی یادآور شد: با تلاوت قرآن، تدبر در آن و عمل به معارف عظیم آن می توان به درجه اعتلای ارزش های انسانی و اسلامی رسید، ماه مبارک رمضان فرصتی است که با تلاوت قرآن کریم با عمل به حدیث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم به خانه های خود برکت بخشیم همان طور که حضرتش فرمود: «منازل خود را با تلاوت قرآن زینت ببخشید» و همچنین با شرکت در مجالس و محافل قرآنی و آشنایی نوجوانان و جوانان را در مقابل فتنه ها و آسیب‌های اجتماعی بیمه کرد

 

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی تلاوت و حفظ قرآن کریم بین جوانان بسیار رونق گرفته، گفت: در همین راستا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد وظیفه خود می داند به عنوان خادم قرآن و اهل بیت علیهم السلام برگزار کننده؛ مسابقات قرآن، طرح حفظ قرآن کریم و محافل قرآنی با همکاری هیئت امناء اماکن مقدسه و موسسات قرآنی باشد.

کد خبر 1164226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha