اعتکاف علمی با حضور ۱۷۰ دانش‌آموز در سیستان‌وبلوچستان

معاون فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: اعتکاف علمی با حضور ۱۷۰ دانش‌آموز در دو نقطه سیستان‌وبلوچستان برگزار شد.

«مجیدرضا دهمرده» معاون فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: اعتکاف علمی فروردین ماه امسال با حضور ۱۷۰ دانش‌آموز پایه ۱۲ در دو نقطه استان سیستان‌ و بلوچستان برگزار شد.

 

معاون فرهنگی و آموزش کمیته امداد اظهار کرد: برگزاری اعتکاف علمی از جمله اقدامات کمیته امداد در راستای هدایت و حمایت علمی و تحصیلی دانش آموزان مستعد و نخبه تحت حمایت، با رویکرد توسعه و تحقق عدالت آموزشی و ایجاد فرصت‌های برابر برای تمامی مخاطبین گروه هدف در سراسر استان بوده است.

 

وی افزود: این اردوی جهادی و اعتکاف علمی، در دو منطقه زابل و ایرانشهر برگزار شد و طی یک دوره ۱۳ روزه، محتواهای کاربردی، آزمون‌های دوره‌ای و مشاوره‌های تحصیلی و انگیزشی نظام‌مند اجرایی و در انتها هم آزمون‌های شبیه سازی کنکور برگزار شد.

 

دهمرده بیان داشت: کسب مقام نخست کشور در تعداد پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان (۱۸۶ نفر)، مقام نخست کشور در قبولی در مدارس سمپاد (۲۲۵ نفر) و مقام نخست کشور در کمیت قبول‌شدگان در دانشگاه‌های برتر کشور (۴۴۵ نفر) از افتخارات کمیته امداد استان در سال گذشته است.

 

وی  ادامه داد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی نیز با طراحی و ایجاد کلینیک مشاوره اختصاصی امداد با نام راه زندگی، اصول تریاژ خدمات مشاوره به عنوان اصلی راهبردی و با هدف بهبود سبک زندگی و ارتقای سلامت روانی و اجتماعی خانواده با رویکرد اسلامی و مبتنی بر پروتکل‌های حرفه‌ای و تخصصی در حال اقدام هستیم.

 

 دهمرده یادآور شد: همچنین مشاوره‌های تحصیلی، ازدواج، اشتغال و مداخلات تخصصی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های برجسته استانی چه بصورت حضوری و چه مجازی و وبیناری در حال انجام است.

کد خبر 1164242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha