اجرای پویش مردمی حمایت از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان

به گفته صالحی، پویش مردمی حمایت از ایتام با شعار «ما هم می توانیم یک حامی باشیم» با مشارکت خیران و نیکوکاران زنجانی اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان،  با ارائه گزارشی از اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در قالب پویش زنجان مهربان، «ماهم می توانیم یک حامی باشیم»، گفت: این پویش معنوی وخیرخواهانه با هدف فراهم کردن زمینه مشارکت خیران زنجانی در حمایت از فرزندان عزیز ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اجرا می شود.

 

روح اله صالحی اضافه کرد: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای  همدلی ونوعدوستی بوده و خیران زنجانی می توانند با مشارکت در این پویش و تقبل حمایت از فرزندان ایتام ومحسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زمینه گره گشایی بخشی از مشکلات آنان را فراهم نمایند.

 

این مسئول گفت: براساس آمارهای موجود چهار هزار و۵۷۵ فرزند ایتام ومحسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده و برنامه ریزی شده است با اجرای پویش زنجان مهربان، « ما هم می توانیم یک حامی باشیم» زمینه مشارکت بیشتر خیران عزیز در حمایت از این فرزندان معنوی تحت حمایت در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین فراهم شود.

 

صالحی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت مناسب خیران، نیکوکاران وحامیان فرزندان ایتام ومحسنین، ادامه داد: خیران زنجانی می توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، یا مراجعه به سایت www.ekram.emdad.ir یا تماس با تلفن گویای ۳۳۱۱۶  به صورت غیر حضوری، یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد استان زنجان و مراکز نیکوکاری در سطح استان و مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت مادی و معنوی از فرزندان عزیز تحت حمایت این نهاد را تقبل نمایند.

 

کد خبر 1164280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha