تکمیل و تعریض جاده سهیلیه و زعفرانیه از مصوبات مهم سفر رئیس جمهوری برای شهرستان چهارباغ است

حدادی با اشاره به اهمیت تخصیص آب شرب از سد طالقان برای مردم چهارباغ در سفر ریاست جمهوری گفت: تکمیل و تعریض جاده سهیلیه و زعفرانیه از مصوبات مهم سفر رئیس جمهوری برای شهرستان چهارباغ است.

« علی حدادی» با اشاره به اهمیت تخصیص آب شرب از سد طالقان برای مردم چهارباغ در سفر ریاست جمهوری به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تکمیل و تعریض جاده سهیلیه و زعفرانیه از مصوبات مهم سفر رئیس جمهوری برای شهرستان چهارباغ است.

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به مساعدت هایی که با بنیاد مسکن شد استقرار اداره های شهرستان چهارباغ در قالب تخصیص زمین برای این دستگاه ای اجرایی محقق شد.

 

وی با اشاره به اهمیت شهر شدن روستاهای لشکرآباد و رامجین عنوان کرد: یکی دیگر از مصوباتی که در شورای اداری با حضور رئیس جمهور صحبت شد و به تصویب رسید، شهر شدن روستای لشکرآباد و رامجین است.

 

حدادی بیان کرد: ساخت و راه اندازی سالن ورزشی ویژه بانوان در شهرستان چهارباغ از دیگر مصوبات این نشست در شورای اداری است.

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حمایت از کشاورزان نیز در قالب ایجاد شهرک کشاورزی دانش بنیان از جمله مصوباتی بود که در این نشست مطرح شد که انتظار می رود در جریان این مصوبات کلی شاهد تحول جدی در شهرستان چهارباغ باشیم.

کد خبر 1164362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha