لزوم مجهز شدن نیروهای نظامی به عناصر«ایمان، تقوا، تعهد و روحیه انقلابی و جهادی»

حجت الاسلام صباغیان با بیان اینکه نیروهای نظامی به عناصر«ایمان، تقوا، تعهد و روحیه انقلابی و جهادی» باید مجهز شوند، گفت: امروز دشمن به دنبال این است تا از درون به اسلام ضربه بزند و در بعضی مواقع متاسفانه موفق هم می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «حسن صباغیان» امروز (21 فروردین) در در مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و بسیج به خاطر داشتن داشتن ایمان از همه ارتش ها در دنیا متمایز شده اند.

 

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه سلاح ایمان است که همه ارتشیان و نیروهای نظامی و انتظامی ما به آن مسلح هستند، گفت: ایمان، تقوا، تعهد و روحیه انقلابی و جهادی پنج عنصری هستند که باید نیروهای نظامی ما به آن مجهز باشند و ارتش جمهوری اسلامی ایران این گونه است.

 

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم یکی از بهترین ابزارهایی که انسان را می تواند در کسب این ویژگی‌ها کمک کند، ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماه قرآن است و دشمنان برنامه ریزی می کنند تا محتوای قرآن را از ما بگیرند.

 

حجت الاسلام صباغیان در ادامه بیان کرد: اگر می خواهید در مقابل هجمه های شدید و ترکیبی دشمن پیروز باشید باید برای اجرای جهاد ترکیبی برنامه ریزی کنید و آن را در دستور کار قرار دهید.

 

امام جمعه زیرکوه با تاکید بر اینکه خطر تقابل اسلام در برابر اسلام به مراتب بیشتر از خطر تقابل کفر با اسلام است، افزود: خطر امروز این است که از درون به اسلام ضربه بزنند و در بعضی مواقع متاسفانه موفق هم می‌شوند.

 

وی  در پایان در خصوص بصیرت افزایی و اهمیت بصیرت در جامعه گفت: بصیرت یعنی انتخاب کردن راه درست از نادرست و بصیرت شهید صیاد شیرازی در این بود که همه چیز را با حق تفسیر می کردند.

کد خبر 1164450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha