شهید سپهبد صیاد شیرازی ذوب در ولایت بود

سرهنگ اصغرزاده گفت: شهید صیاد شیرازی علی رغم تخصص های بالای علمی و نظامی که داشت، ذوب در ولایت و مطیع کامل اوامر مقام معظم رهبری بود و از لحاظ اخلاص جزو بالاترین نفرات محسوب می شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «سهراب اصغرزاده» امروز (21 فروردین) در مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: به مناسبت هفته ارتش، برنامه های متنوعی در شهرستان زیرکوه، نوار مرزی شهرستان و در گرگان توسط ارتشیان غیور تیپ ۲۳۰ برگزار خواهد شد.

 

فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی گرگان مستقر در مرزهای زیرکوه با بیان اینکه یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست، ادامه داد: ما این امنیت و آرامش را مدیون خون شهدای عزیز هستیم و باید پیام ها و اهداف شهدا را به نسل های آینده منتقل کنیم.

 

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی علی رغم تخصص های بالای علمی و نظامی که داشت، ذوب در ولایت بود، افزود: شهید صیادشیرازی مطیع کامل اوامر مقام معظم رهبری بود و از لحاظ اخلاص جزو بالاترین نفرات محسوب می شد.

 

سرهنگ اصغرزاده در ادامه عنوان داشت: شهید صیاد شیرازی در خصوص وحدت ارتش و سپاه بسیار تلاش کرد و فاتح عملیات بزرگ مرصاد لقب گرفت.

 

فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی گرگان مستقر در مرزهای زیرکوه بیان کرد: نیروهای ارتش در مرزهای کشور ایران اسلامی از جان و دل مایه گذاشته اند و درکنار سایر مرزبانان عزیز برای آرامش مردم تلاش می کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه امنیت کامل در مرزهای ایران اسلامی به لطف خدا و شهدا برقرار است، گفت: به دنبال این هستیم تا در سایه این امنیت پایدار به بحث اقتصاد منطقه نیز کمک کنیم تا رونق بگیرد.

کد خبر 1164462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha