هفته هنر انقلاب فرصت تبیین اندیشه های ایمانی و انقلابی در جامعه است

جابری انصاری با تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی و تسلیت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی گفت: هفته هنر انقلاب فرصت تبیین اندیشه های ایمانی و انقلابی در جامعه است.

« سعید جابری انصاری» با تبریک فرا رسیدن هفته هنر انقلاب به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی از ۲۰ فرودین سال ۶۷ به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نام گذاری شده است. 

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: هفته هنر انقلاب فرصت تبیین اندیشه های ایمانی و انقلابی در جامعه است، سنت یادگار و ارزشمندی که ماندگار شد و در فرهنگ اسلامی نیز به عنوان روزهای خاص از آن یاد می شود. 

 

اکران فیلم مستند « آقا مرتضی»

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به هنر انقلاب اسلامی در زمینه تئاتر، سرود، فیلم، طنز و ... بیان کرد: این ایام فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلابی و ارزشی در قالب رونمایی کتاب، برپایی مجالس شعر و سرود انقلابی، برپایی نشست های نقد ادبی و ... است.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: نمایش فیلم مستند « آقا مرتضی» به مناسبت سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که دوشنبه ۲۲ فروردین در ساعت ۱۲ ظهر در سالن سیروس صابر برپا می شود از جمله ویژه برنامه های این هفته است. 

 

برپایی نمایش خیابانی شهید قلم

 

جابری انضاری بیان کرد: نمایش خیابانی شهید قلم به نوسندگی و کارگردانی علیرضا داننده فرد روز دوشنبه ۲۲ فروردین ساعت ۱۲ در تئاتر شهر کرج برگزار می شود. 

 

گفتنی است، حضور عموم برای دیدن این فیلم آزاد و رایگان است. 

 

 

کد خبر 1164487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha