طرح پویش ضیافت مهربانی در کرمانشاه برگزار می شود

محمدی، گفت: این پویش با هدف جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی و تامین نیازمندی های جامعه هدف بهزیستی در طول ایام ماه مبارک رمضان و تا عید سعید فطر ادامه دارد.

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: هدف از این پویش تهیه سبد کالا و مایحتاج ضروری مددجویان از طریق مشارکت های نقدی خیرین در این ایام می باشد.

 

 

مدیر کل بهزیستی کرمانشاه افزود: نیکوکاران می‌توانند مبالغ نقدی خود را با هدف کمک به نیازمندان، زنان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت، کودکان بد سرپرست و بی سرپرست و افراد در معرض آسیب از طریق شماره کارت مجازی و شماره شبا ذکر شده واریز کنند و  همچنین علاقمندان می‌توانند برای تحویل کمک‌های غیرنقدی به ادارات بهزیستی شهرستان‌های سراسر استان و موسسات خیریه تحت نظارت این اداره کل مراجعه کنند تا این کمک‌ها در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: بهزیستی به تنهایی قادر به ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف نیست و برای خدمات‌رسانی بهتر در وضعیت اقتصادی فعلی استفاده از کمک نیکوکاران ضروری است.

 

 

محمدی با اشاره به زمان برگزاری این پویش اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، پویش ضیافت مهربانی به منظور کمک به نیازمندان و رفع نیاز‌ها و مشکلات اقتصادی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی آغاز و تا عید فطر ادامه خواهد داشت.

 

 

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه گفت: خیرین نوع دوست استان و تمامی کسانیکه قصد دارند در این کار خیر شرکت کنند می‌توانند با پیوستن به این پویش کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۱۶ رقمی: ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲ و یا کد دستوری: ۷۳۳۴*۱۴۰۰۰۰۷# و یا شماره حساب ۴۱۵۶۰۳۴۵۴۱۵۸۵۳۴۸ واریز کنند.

 

کد خبر 1164501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha