هنرمندان با زبان هنر دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل جوان معرفی کنند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: هنرمندان باید با زبان هنر دستاوردهای انقلاب را معرفی و آینده درخشان ایران اسلامی در گام دوم را به خوبی ترسیم کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی » در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و هنرمندان استان مرکزی، ضمن گرامیداشت این هفته گفت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی پس از پیروزی فصل جدیدی در دنیای اسلام و بشریت گشود و این هنر انقلاب به تمام دنیا صادر شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید مرتضی آوینی افزود: امروز هنرمندان باید این مسئله را با تولید آثار فاخر و ماندگار برای نسل جوان به خوبی تبیین کنند.

 

وی هفته هنر انقلاب اسلامی را یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های هنرمند متعهد و انقلابی شهید سید مرتضی آوینی دانست و اضافه کرد: سیره و منش این شهید والامقام باید الگوی رفتاری هنرمندان باشد و هنرمندان باید با مطالعه آثار ایشان در راستای اهداف و ارزش های انقلاب شکوهمند ایران اسلامی گام بردارند.

 

این مقام ارشد استان نگاه عمیق به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف را ضروری دانست و بیان کرد: هنرمندان باید با زبان هنر دستاوردهای انقلاب را معرفی و آینده درخشان ایران اسلامی در گام دوم را به خوبی ترسیم کنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی در بسیاری از حوزه ها تحولات بزرگی را ایجاد کرد و امروز با جهاد تبیین باید تحولات و دستاوردهای عظیم انقلاب را به خوبی بیان کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ادامه به رسالت رسانه ها و اصحاب قلم نیز اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها نیز باید توجه بیشتری به هنر انقلاب اسلامی و تبیین ارزش‌های اسلامی و انقلابی داشته باشند.

کد خبر 1164543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha