۲۷ تن گوشت منجمد به نرخ دولتی در خراسان جنوبی توزیع می شود

جعفری گفت: ۲۷ تن گوشت گوسفندی منجمد برای تامین گوشت مورد نیاز هم‌استانی‌ها با نرخ دولتی تخصیص پیدا کرده که در چند روز آینده توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی جعفری» ظهر امروز (۲۱ فروردین) در کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸ هزار و ۹۹۳ تن گوشت برای استان جذب شده که در دو مرحله ۲۷ هزار و ۶۰۵ تن توزیع شده است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به جذب ۱۸۰ تن گوشت گوساله تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: از این میزان ۱۱۰ تن در سه ماهه آخر سال گذشته توزیع شده و ۷۰ تن دیگر نیز اکنون در قالب طرح ضیافت در حال توزیع است.

 

جعفری افزود: ۲۷ تن گوشت گوسفندی منجمد برای تامین گوشت مورد نیاز هم‌استانی‌ها با نرخ دولتی تخصیص پیدا کرده که در چند روز آینده توزیع خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه از دی ماه ۱۴۰۰ تاکنون هزار و ۳۹۴ تن مرغ منجمد تنظیم بازار برای استان جذب و توزیع شد که از این میزان ۳۷۴ تن مرغ طرح ضیافت ماه رمضان اکنون در حال توزیع است، تصریح کرد: در این مدت همچنین سه هزار و ۱۱۱ تن شکر برای استان جذب شد که ۴۱۱ تن بهمن ماه برای مصرف خانوار، صنف و صنعت و زنبورداران توزیع شده است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به توزیع ۷۵۰ تن شکر برای مصرف خانوار و هزار تن برای مصرف صنف و صنعت در اسفند و فروردین، ادامه داد: همچنین اکنون نیز ۷۵۰ تن شکر مصرف خانوار و ۴۰۰ تن برای صنف و صنعت در حال توزیع است.

 

جعفری از توزیع ۳۰۰ تن برنج هندی و ۳۰۰ تن برنج تایلندی در قالب طرح ضیافت خبر داد و گفت: در ۶ ماه گذشته سه هزار و ۳۲۴ تن روغن در سطح استان توزیع شده است و اکنون ۷۴۶ تن روغن خوراکی برای استان جذب شده که بعد از تعیین مباشر به زودی در سطح استان توزیع خواهد شد.

 

وی در پایان افزود: در ایام تعطیلات نوروز خروج مرغ و تخم مرغ به خارج از استان خراسان جنوبی ممنوع بود تا شهروندان با کمبود مواجه نشوند اما در حال حاضر ارسال تخم مرغ به سایر استان‌ها بلامانع است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1164553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha