هم افزایی بسیج هنرمندان فارس با شورای اسلامی و شهرداری شیراز در حوزه هنر انقلابی

میکائیلی گفت: سازمان بسیج هنرمندان فارس برای همکاری با شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در راستای دست یابی به افق هنری انقلابی آماده همکاری است و اقدامات خوب و اثربخش هنری را در سال جاری را دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجید میکائیلی»، امروز (یکشنبه 21 فروردین) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز ضمن گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: دستگاه مختلف فارس مانند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و ... برای گرامیداشت این هفته در سراسر استان باید تعامل مطلوبی داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس افزود: در هفته هنر انقلابی در فارس به تولید آثار و برگزاری جشنواره‌‌ های مختلف نگاه متفاوتی می شود و شهید «مهدی اثنی عشری» به عنوان شهید شاخص هنرمند امسال استان فارس معرفی می شود.

وی اضافه کرد: دستگاه ‌های فرهنگی و هنری فارس در افق هنری سال ۱۴۰۱ باید نگاه ویژه به هنر انقلابی داشته باشند و بر اساس توان و استعداد بومی عمل کنند.

میکائیلی اعلام کرد: سازمان بسیج هنرمندان فارس برای همکاری با شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در راستای دست یابی به افق هنری انقلابی آماده همکاری است و اقدامات خوب و اثربخش هنری را در سال جاری را دنبال خواهد کرد.

خاطر نشان می شود در صحن علنی امروز از تعدادی از هنرمندان انقلاب اسلامی در استان فارس تقدیر شد و «احد ده ‌بزرگی»، پدر شعر آئینی استان فارس به شعرخوانی پرداخت.

کد خبر 1164556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha