استفاده از ۱۵ حسینیه، ۱۲ بوستان و ۱۱ سالن ورزشی برای اسکان مسافران نوروزی در شیراز

اصنافی گفت: ۱۲ بوستان برای اسکان مسافران نوروزی در شیراز در نظر گرفته شد که حجم مسافران و کاهش دما موجب شد تا ۱۵ حسینیه و ۱۱ سالن ورزشی به این فضا افزوده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (یکشنبه 21 فروردین) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری شیراز با برنامه ریزی خوب و تلاش شبانه روزی توانست میزبانی خوبی از مسافران نوروزی به انجام برساند.

شهردار شیراز افزود: ۱۲ بوستان برای اسکان مسافران نوروزی در شیراز در نظر گرفته شد که حجم مسافران و کاهش دما موجب شد تا ۱۵ حسینیه و ۱۱ سالن ورزشی به این فضا افزوده شود.

وی اضافه کرد: در نوروز امسال، 2 میلیون و ۸۵۰ هزار نفر مسافر به فارس سفر کردند که  سفر 2میلیون و ۲۱۴ هزار نفر از آنها به شیراز بود و ۹۱۴ هزار مسافر در شیراز در کمپ ‌ها و مجموعه‌های شهرداری اسکان داده شدند.

شهردار شیراز با تاکید بر اقدامات مطلوب برای هدایت مسافران نوروزی در شیراز بیان کرد: برنامه هدایت مسافران نوروزی از مبادی‌ های ورودی شهر از سرگردانی مسافران کاست و سامانه ۱۳۷ شهرداری نیز بخشی از هدایت مسافران را انجام داد و تمامی تلاش ها مستندسازی شده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه ارائه خدمالت مناسب رضایت مسافران نوروزی به شیراز را در پی داشت و نقاط قوت و ضعف این دوره اسکان برای سال‌ های آتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1164559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha