محور نجات اقتصاد کشور، توجه به تولید داخل است

حجت‌الاسلام موسوی فرد گفت: محور نجات اقتصاد کشور، توجه به تولید داخل است که اگر این تولید با علم پیوند بخورد کشور را به سمت نقطه اوج هدایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» امروز (یکشنبه ۲۱ فروردین) در مراسم امضای قرارداد پژوهشی بین دانشگاه شهید چمران اهواز و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی برای خدمت به جامعه و رونق اقتصاد کشور یکی از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب بوده و امسال نیز بر این اساس شعار سال از طرف ایشان انتخاب شده است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: محور نجات اقتصاد کشور، توجه به تولید داخل است که اگر این تولید با علم پیوند بخورد یک عمل علمی می‌شود که کشور را به سمت نقطه اوج هدایت می‌کند.

 

وی بیان کرد: سال‌های متعددی در کشور شعار ما نمی‌توانیم مطرح شده بود و بارها و بارها به صورت مکرر به واردات روی آورده شد و دشمن نیز همواره تلاش داشته ایران اسلامی را تحت فشار قرار داده و مانع پیشرفت ما به خصوص در زمینه بومی‌سازی و خودکفایی شود.

 

امام جمعه اهواز اضافه کرد: فشارهای دشمن باعث شده بود بسیاری دستیابی ایران اسلامی را به انرژی صلح آمیز هسته‌ای و دستاوردهای دفاعی را غیرممکن بدانند اما عنایت های ویژه امامین انقلاب و توجه به جوانان متخصص این امر را محقق ساخت.

 

وی خاطر نشان کرد: پیوند صنعت نفت و دانشگاه یک امر خجسته و تاثیرگذار در پیشرفت و رونق اقتصاد کشور است.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد تاکید کرد: یکی از نیازهای ضروری در بحث بومی‌سازی قطعات توجه ویژه به کیفیت محصولات است چرا که عدم توجه به آن باعث ایجاد نا امیدی می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در بخش صنعت باید موضوع کیفیت جدی گرفته شود تا بتوانیم بازهم در سطوع بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

 

کد خبر 1164570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha